Společnost Notino pokračuje v rozšiřování své kamenné sítě v Česku. Nově otevřená prodejna v obchodním centru Westfield Chodov v Praze navazuje na úspěch dalších českých i zahraničních prodejen značky a potvrzuje strategii společnosti být svým zákazníkům co nejblíž, a to jak online, tak offline. Zákazníci tak mají možnost vyzkoušet si produkty na vlastní kůži a zároveň využít výhody, na které jsou zvyklí z e-shopu nebo aplikace.
Prodejna v OC Westfiled Chodov byla navržena jako inspirativní a přívětivý prostor, ve kterém si zákazníci mohou produkty nejen prohlédnout, ale také je pohodlně otestovat. Součástí prodejny je i interaktivní virtuální zrcadlo, které umožňuje rychle a bezkontaktně vyzkoušet různé odstíny rtěnek, make-upu nebo očních stínů. Odborně vyškolený personál je zákazníkům kdykoliv k dispozici pro poradenství a doporučení produktů přesně podle jejich potřeb.
Sortiment zahrnuje tisíce položek od světově proslulých značek jako Estée Lauder, Lancôme, Armani Beauty, YSL, Vichy nebo MAC. Nechybí ani exkluzivní značky, které nejsou běžně dostupné, jako například SKKN by Kim, Notino je její exkluzivní prodejce v Evropě, či niché parfémy Novellista. Zákazníci se mohou seznámit i s vlastní řadou produktů Notino Collection – například s čisticí bublinkovou maskou s allantoinem nebo gelovým lakem na nehty s efektem gelu.
Prodejna na Chodově doplňuje širokou nabídku e-shopu Notino.cz a mobilní aplikace, kde zákazníci najdou více než 115 tisíc produktů z oblasti krásy a zdraví. Otevřením nové pobočky Notino potvrzuje svou pozici lídra na evropském trhu a zároveň plní vizi stát se důvěryhodným a dostupným partnerem v péči o krásu a zdraví. Bez ohledu na to, zda zákazník nakupuje z pohodlí domova na www.notino.cz nebo v appce Notino, nebo si přeje produkty vyzkoušet a vybrat osobně.
Zdroj: Retail News
Praha, 2. srpna 2025