Angry Beards je černou ovcí českého e-commerce. Značka kosmetiky pro chlapy s vyzývavou komunikací, která se nebojí mluvit o kulích a zákazníkům zpravidla tyká. Za sedm let na trhu se firma musela několikrát stěhovat, teď finálně zakotvila v areálu bývalé pekárny s 360° výhledem na celou Třebíč. Celá rekonstrukce se týmu podařila zhruba za rok a Angry Beards tak má poprvé v historii dost prostoru nejen pro současný stočlenný tým, ale i dostatečnou rezervu pro plánovaný miliardový obrat.
„Na úplným začátku jsem kosmetiku vozil kámošům po Praze z kolejí tramvají. Něco jako první sklad jsme pak vybudovali v garáži u rodičů. Na popud sousedů, kterým kamiony kličkující před brankou drnkaly na nervy, jsme se museli brzo posunout do poctivých komerčních prostor. Ty nám ale byly malý ještě dřív, než jsme je dali vůbec do pucu a vybalili bedny. Od tý doby nás bylo vždycky všude moc. Firmu jsme nakonec museli roztrhnout na sklad a kanceláře,“ zavzpomínal si při úvodním proslovu Tomáš Čech, zakladatel Angry Beards.
To se teď mění a celý tým Angry Beards se po letech schází zase pod jednou střechou. Nový areál firmu přišel celkem na 130 milionů korun, po roční rekonstrukci se do něj přestěhovalo 100 zaměstnanců třebíčské kosmetické značky na konci minulého roku. Na 6 tisících metrech čtverečních vnitřní plochy jim bývalá budova pekárny nabízí dost skladovacích prostor pro pánskou kosmetiku Angry Beards i značku dámské kosmetiky Busy B, přírodní kosmetiku Aromatica a spodní prádlo Calm B. „Teď zas naopak nevíme, co s místem, a to je příjemná změna,“ dodal s úsměvem Čech, který na konci května opustil poslední exekutivní roli ve firmě a užívá si důchod čistě v pozici majitele.
Třebíčská firma plánuje z nového skladu obsluhovat Česko, Slovensko, Polsko a brzy i další evropské trhy, kam Angry Beards ve svých růstových plánech míří. „Dali jsme si jeden sexy cíl, kterým je pokoření miliardového obratu do roku 2030. Růst chceme nejen produktově, za pár týdnů vstupujeme na rumunský trh a následovat budou další evropské země. Nevěřili nám, že lokální kosmetika může jen v Česku točit čtvrtmiliardy a povedlo se nám to. Stejně tak věřím, že se jako evropská značka brzy vyhoupneme až na jedničku a devět nul,“ načrtl strategii honu na miliardu a nejbližší plány Jan Trval, který od roku 2023 sedí v křesle CEO, kam dorostl z vedoucího obchodu.
Tým se do rekonstrukce pustil úplně od začátku – vlastníma rukama vyklidili staré pece i další zbytky po pekárně a prostor obouchali až na holé zdi, aby mohli začít úplně nanovo. V rozlehlém přízemí teď sídlí sklad vybavený moderní technikou, důmyslným systémem kompletace a připravený tak, aby zvládl zboží z Třebíče posílat k českým i zahraničním zákazníkům v rekordním čase. V další patrech je pak laboratoř produktového vývoje a kanceláře logistiky, marketingu, obchodu a vedení. Na střeše potom terasa s budoucí komunitní místností.
Všechno si mohli v polovině května osobně pohlédnout pozvaní hosté. Mezi nimi byli investoři firmy Roman Kozumplík a Rudolf Říha, influenceři Oldřich „ArcadeBulls“ Štěrba nebo Jakub Děkan, externí partneři ale i zákazníci, kteří vstupenku vyhráli v rámci soutěže „Co znamená mít koule“.
Zdroj: AMI Communications, spol. s r.o.
Praha, 27. května 2025