David Matoušek povede od dubna digitální tým společnosti Albert

David Matoušek (39) nastoupí od 1. dubna 2021 na pozici Digital Marketing Director. Povede tým odpovědný za implementaci digitálních strategií společnosti, které budou zlepšovat zákaznickou zkušenost ve všech formátech a prodejních kanálech, ve kterých Albert působí.

David se dále bude podílet na rozvoji úspěšné mise značky Albert, která se v prodejnách svojí nabídkou zákazníkům zasazuje o to, aby jedli lépe a žili zdravěji.

„Jsem rád, že se mohu připojit k úspěšnému týmu společnosti Albert, která v posledních letech klade velký důraz na nabídku čerstvých a zdravých produktů pro zákazníky. Na své nové pozici využiji zkušenosti z předchozího působení ve Slevomatu, jedné z nejúspěšnějších českých e-commerce firem s obrovskou bází zákazníků,“ říká David Matoušek. „V Albertu se připojím do týmu 17 tisíc lidí a budu se moci podílet a spoluvytvářet činnosti Alberta v oblasti digitálních strategií a komunikace. Albert je inovativní společností a digitální oblast přináší pro maloobchod řadu nových příležitostí, jak lépe a cíleněji komunikovat se zákazníky,“ dodává.

David Matoušek přichází do Alberta se zkušenostmi ze Slevomatu, kde působil tři roky jako Marketing Director a společnosti Criteo v Mnichově, kde se věnoval budování pozice na trhu střední a východní Evropy. David vystudoval MBA se zaměřením na mezinárodní obchod na National Sun Yat-sen University na Tchaj-wanu. V prvních letech své kariéry sbíral zkušenosti ve firmách Google a LMC. Mezi dosavadní největší kariérní úspěchy řadí vybudování Slevomatu jako zážitkové značky a rozvoj jeho digitálních kanálů a dále také vybudování silné pozice na trhu pro Criteo.

Ve volném čase se David rád věnuje mentoringu a pedagogické činnosti. Mezi jeho záliby patří cestování i sport – je vášnivým běžcem a v poslední době ho baví překážkové OCR závody, jako je například Spartan Race. Kromě zdravého životního stylu ho k práci v Albertu dobře kvalifikuje také záliba ve zdravém jídle. Jelikož žil několik let v Asii, má rád zdravou východní kuchyni postavenou na variacích chutí koření a čerstvých surovinách.

Albert, inovace a digitální technologie

V několika posledních letech představil Albert řadu digitálních a technologických novinek, které se týkají jak inovací v prodejnách, tak digitalizace a robotizace administrativních systémů. Jako první maloobchodník v Česku zcela digitalizoval systém objednávek s dodavateli, který nyní usnadňuje práci tisícům dodavatelů zboží i služeb a zrychluje logistiku. Představil také objednávkový systém jednotlivých prodejen založený na strojovém učení a umělé inteligenci. Albert také postupně zavádí elektronické cenovky do prodejen, již dříve kompletně vyměnil pokladní systémy a v oblasti komunikace se zákazníky testuje v současnosti aplikaci Můj Albert v šesti jihlavských prodejnách.

 

Zdroj: Albert Česká republika, s.r.o.

Praha, 24. prosince 2020