Drogerie ROSSMANN přichází s e-shopem v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB

Síť drogerií ROSSMANN postupuje dál ve své strategii digitalizace nákupního procesu a svým zákazníkům zprostředkovává zcela novou nákupní zkušenost. Tou je online prodej v prostředí mobilní aplikace ROSSMANN CLUB, jenž je dostupná ve všech typech mobilních telefonů. Tuto zajímavou zákaznickou cestu připravil ROSSMANN ve spolupráci se softwarovou společností Etnetera.

Síť drogerií ROSSMANN spuštěním online prodeje přes mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB vytvořila zcela nový, unikátní nákupní prostor pro své zákazníky přinášející hned několik benefitů. V první řadě pohodlný nákup odkudkoliv prostřednictvím mobilního zařízení, které má většina lidí téměř vždy u sebe. Vše v mobilu navíc znamená intuitivní ovládání na dotykovém displeji chytrého telefonu, pohodlné vyhledávání, mobilní platební funkce, integrovanou zákaznickou podporu a samozřejmě okamžité využití veškerých výhod členství v ROSSMANN CLUB stejně jako speciálních bonusových akcí. Při úvodní registraci je navíc možnost stát se také členem speciálního věrnostního programu Rossmánek určeného nastávajícím maminkám a rodičům dětí do 6 let.

Zákazníci, kteří v mobilu zboží objednají, mohou volit doručení zboží až domů, nebo vyzvednutí objednaného zboží na kterékoliv prodejně ROSSMANN. Objednávky je možné na zvolené prodejně vyzvednout již do 2 hodin od objednání.

Náš věrnostní program ROSSMANN CLUB se stal od počátku spuštění velmi oblíbeným zákaznickým místem, v současné době má téměř milion členů. Toho si velmi vážíme a propojení právě těchto věrných zákazníků s online prodejem pro nás bylo velkou prioritou,“ říká Marcela Syrovátková, vedoucí marketingu společnosti ROSSMANN a dodává: „Věříme, že tento krok ještě více podpoří vnímání značky ROSSMANN ve spojení s péčí o věrné zákazníky. Dokazují to i první ohlasy na e-shop, které svědčí o spokojenosti ocenění ze strany našich zákazníků. Z toho máme samozřejmě velkou radost. Naším cílem je přinášet do nákupního procesu nejmodernější technologická řešení i neustálé zlepšování zákaznické zkušenosti se značkou ROSSMANN.“

Aplikace ROSSMANN CLUB je k dispozici ke stažení zcela zdarma, a to jak pro systém iOS, tak i pro Android.

„Svět online se vlivem rychlých změn v zákaznickém chování stává tou nejdůležitější cestou k úspěchu na vysoce konkurenčním trhu a my jsme rádi, že spolu se společností ROSSMANN jsme se stali součástí jejich zajímavé a odhodlané cesty k postupné digitalizaci prodejních kanálů,“ vysvětluje Martin Palička, CEO Etnetera Group. Spolupráce Etnetery se sítí drogerií ROSSMANN není první svého druhu, začala před třemi lety přípravou a úspěšným uvedením mobilní aplikace ROSSMANN CLUB.

Společnost ROSSMANN spuštěním e-shopu v prostředí mobilní aplikace ROSSMANN CLUB přináší kompletní změnu ve fungování svého dosavadního prodeje a rovněž posiluje postavení nejrychleji rostoucí drogerie na trhu v České republice. Za tento strategický projekt spolu s dalšími projekty zaměřenými na digitalizaci získala společnost ROSSMANN v roce 2021 ocenění O2 Digital Retailer, které jen potvrzuje dobře odvedenou práci.

 

Zdroj: FleishmanHillard

Praha, 18. září 2022