E-shop Spokojený pes dosáhl v roce 2020 obratu téměř půl miliardy

Ani v obtížném roce poznamenaném globální pandemií společnost Spokojený pes nezahálela. Oproti loňsku firma rostla o 25 % a její obrat dosáhl magické hranice půl miliardy korun. Spokojený pes, který na českém trhu působí již patnáctým rokem, prohluboval expanzi na Slovensko.

Po prvním roce působení dosáhl obratu 25 milionů korun. Radost firmě přineslo obhájené vítězství v soutěži Obal roku 2020, kde porota ocenila design oblíbeného Spokoboxu.

Když v roce 2005 vznikla malá rodinná firma Spokojený pes, jen málokdo si uměl představit, že za 15 let z ní bude jeden z největších hráčů na trhu s potřebami pro mazlíčky. Za posledních 7 let stoupl obrat společnosti téměř pětkrát, aby v roce 2020 atakoval hranici pěti set miliard korun. „Rok 2020 byl pro Spokojeného Psa skvělým rokem. Tržby nám v některých měsících rostly meziročně i o 52 %. Celkově jsme oproti loňskému roku vyrostli o 25 % a dosáhli obratu téměř půl miliardy korun. Velmi nás potěšili rovněž výsledky našeho slovenského e-shopu SpokojenyPes.sk, který oslavil své první narozeniny a obratově se mu skvěle daří. Oba naše e-shopy skončily rok 2020 se ziskem, přesné výsledky případně oznámíme až po finálním uzavření účetního roku,“ hodnotí rok 2020 zakladatelka společnosti Spokojený pes, Soňa FIalková.

Za pokračujícím úspěchem firmy stojí popularita její vlastní rozvážkové služby Rychlý pes, uchycení na slovenském trhu i dobrá adaptace na nové podmínky způsobené globální pandemií. „Rok 2020 byl bezesporu velmi náročný v mnoha ohledech. Znamenal pro nás zrušení, případně odsunutí několika velkých plánovaných projektů. Například naší Psonference. Také přinesl velký tlak na kvalitu našich služeb. Zejména na jaře byl Rychlý pes, naše vlastní rozvážková služba, podroben velké zkoušce. To samé se týkalo logistiky a zákaznické péče. Soudě dle růstu a recenzí našich zákazníku se nám podařilo naší kvalitu udržet na maximální možné úrovní. To vnímám u e-shopu jako fundamentální, a výsledky mi proto dělají velkou radost,“ hodnotí loňský rok marketingový ředitel společnosti, Tomáš Haškovec.

Spokojený pes za loňský rok zaznamenal i další úspěchy. Povedlo se mu například stabilizovat svou pozici na slovenském trhu, kde dosáhl slušného obratu 25 milionů korun. V soutěži Obal roku 2020 obhájil vítězství s designem svého Spokoboxu. A Spokobox dosáhl i jiného významného milníku – jeho vánoční edice o 1200 kusech se vyprodala za necelých 8 hodin.

V příštím roce firma hodlá pokračovat ve svých dlouhodobých rozvojových plánech a v závislosti na vnějších podmínkách postupně obnovovat celou paletu svých služeb včetně tradiční podzimní Psonference. „V roce 2021 budeme především usilovat o udržení kvality služeb, zákaznické podpory a komunikace,“ nastiňuje Soňa Fialková.

 

Zdroj: SLASH Public Relations

Praha, 18. ledna 2021