ESG na rozcestí? Chcete vědět víc? Zaregistrujte se na seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod

Aktuální pohled českých spotřebitelů přinese Tereza Horáková, Associate Director ve společnosti Ipsos. Jak to mění očekávání spotřebitelů od firem? Co konkrétně to znamená pro retail? Je pro zákazníky udržitelnost pořád důležitá? A jak ovlivňuje jejich nákupní chování v různých kategoriích? Aktuální výsledky spotřebitelského průzkumu Ipsos, mezinárodní srovnání, praktické ukázky.

Odpovědi a informace přinese seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod, letos s podtitulem Člověk na prvním místěJiž 10 let pro vás sledujeme vývoj v oblasti udržitelnosti a přinášíme nejaktuálnější témata a zkušenosti firem, které jsou významnými hráči ve svém oboru.

Na letošním ročníku semináře se o své zkušenosti podělí například společnosti Tesco Stores Česká republika, Datart, Green0meter, GS1 Czech Republic, Ipsos nebo THIMM.

Součástí programu bude také diskuze na téma: Když nákup následuje zákazníka, do které se zapojí zástupce retailu, výrobce obalů nebo GS1 jako garant pro kódování nebo provozovatel boxů a výdejních míst.

Seminář se bude konat v úterý 5. června 2025 v prostorách Magenta Experience Center v Praze na Arkádách.

Podrobné informace k programu i k registraci jsou k dispozici na https://www.retailnews.cz/konference/udrzitelnost2025/

Přihlásit se lze i prostřednictvím mailové adresy klanova@press21.cz.

 

Praha, 21. dubna 2025