GfK a společnost Media-Saturn spouštějí novou službu

Maloobchodní Data společnosti MediaMarktSaturn budou dostupná i pro výrobce technického zboží  na základě podepsané dohody mezi oběma společnostmi. Tyto údaje budou k dispozici ve všech 14 zemích, v nichž MediaMarktSaturn obchoduje.

Tato nová služba umožní výrobcům a dodavatelům efektivněji rozvíjet a ve větším detailu plánovat podporu a program plánování prodejů ve vybraných kategoriích. Kromě lepšího přehledu a příležitosti k růstu umožní i hlubší  porozumění vztahu mezi výrobci a společností MediaMarktSaturn na trzích v Rakousku, Belgii, Německu, Řecku, Maďarsku, Itálii, Lucembursku, Nizozemsku, Polsku, Portugalsku, Španělsku, Švédsku, Švýcarsku a Turecku.

Frank Bussalb, víceprezident pro mezinárodní nákupy v MediaMarktSaturn, dodává: „V MediaMarktSaturn pracujeme na realizaci našeho transformačního modelu, s cílem maximálně se přiblížit zákazníkům a lépe naplnit jejich potřeby a zlepšit jejich nákupní zážitek. Důležitou součástí je optimalizovat prodejní sortiment. A právě rozsah tohoto sortimentu má zásadní význam jak pro výrobce, tak pro nás.“

Prezident GfK pro severní, střední a východní Evropu Michael Müller dodává: „Největší výhodou poskytování Key Account Data je to, že společnost MediaMarktSaturn a její dodavatelé mohou při společném rozhodování používat stejná data. Key Account Data umožní využívat společný informační rámec a pomáhá vytvořit základy pro mnohem účinnější plánování prodejů, vytváření společné strategie a maximální využití příležitostí pro růst.“

 

Zdroj: www.gfk.com

Praha, 11. dubna 2019