Inovovaný koncept Můj obchod přivítal svého 30. partnera

Společnost makro Cash & Carry ČR, která zaštiťuje partnerskou maloobchodní síť Můj obchod, slaví otevření 30. prodejny v novém modernizovaném kabátě, který kromě moderního vzhledu prostorů nabízí komplexní sortiment a širší výběr. Největší zájem o tyto prodejny je především mimo Prahu. Inovovaný koncept aliance byl uveden v roce 2020 prostřednictvím vzorové prodejny umístěné na pražském Náměstí Míru, jejíž hlavním cílem bylo představit modernizovanou podobu prodejen stávajícím i potenciálním partnerům.

„Největší zájem o nový formát je v místech se spádovou oblastí okolo 2 000 až 5 000 obyvatel. Prodejna na Náměstí Míru v Praze byla první modernizovanou prodejnou a měla zejména představit a otestovat náš nový koncept v ostrém provozu. Prostřednictvím ní jsme si tedy mohli nový formát vyzkoušet a doladit potřebné detaily. Prodejna sice ke konci července ukončí svůj provoz, ale podařilo se nám díky ní získat celkem třicet nových partnerů maloobchodní sítě Můj obchod, můžeme tedy říct, že prodejna splnila svůj účel,“ říká Miroslav Pácl, vedoucí franšíz velkoobchodu makro Cash & Carry ČR.

Po celé České republice tak najdete již celkem třicet prodejen Můj obchod v „tmavém“ moderním formátu vytvořeném dle vzorové prodejny na Náměstí Míru v Praze. Koncept se osvědčil hlavně v menších městech mimo Prahu. Aktuálně má aliance hned několik ambasadorů z řad zkušených maloobchodníků, které naleznete v různých koutech České republiky. Jedná se například o prodejnu v Ostravě, v Kaplici v okresu České Budějovice, v Dobřanech v okresu Plzeň, v Oloví v okresu Karlovy Vary či ve Smržovci v okresu Jablonec nad Nisou.

Modernizace prodejen dle nového formátu zahrnuje kromě proměny vzhledu a sortimentu také zavedení zákaznicky atraktivních inovací, jako je například dopékání pečiva nebo možnost koupit si kávu s sebou. Součástí celkové inovace je také spuštění e-shopu, přes který si mohou zákazníci vybraných prodejen potraviny objednat a v dané prodejně vyzvednout.

Partnerský projekt Můj obchod společnost makro zahájila v roce 2012. Součástí aliance Můj obchod je aktuálně 542 prodejen.

Prostřednictvím ní velkoobchod nabízí nezávislým maloobchodníkům zejména marketingovou podporu s jednotnou vizuální identitou, letákovou podporu včetně akční nabídky zboží. Při nedávném tornádovém neštěstí společnost makro podpořila svého zasaženého partnera také finanční a další pomocí. „V Moravské Nové Vsi byl jen z našich partnerů silně zasažen tornádem, které velmi poničilo dům, ve kterém provozoval Můj obchod, a který si koupil před půl rokem. Jen co ho dal dohromady, přišlo tornádo. Téměř okamžitě jsme se rozhodli jednat a poskytli jsme mu veškerý potornádový servis. Zajistili jsme statika, postarali jsme se o novou střechu, opravili branding, zajistili zásoby tak, aby obchodník mohl rychle otevřít,“ doplňuje Miroslav Pácl.

 

Zdroj: FleishmanHillard

Praha, 26. července 2021