JE ČAS SE REGISTROVAT NA 5. ROČNÍK SEMINÁŘE VYBAVENÍ PRODEJNY!

Vstoupila již vaše prodejna do 21. století? Které technologie a vychytávky pomohou přitáhnout zákazníky a uspět v tvrdé konkurenci českého retailu? Dokážete jim spolu s dodavateli nabídnout bezchybný zážitek z nákupu? Chcete vědět víc? Stačí se přihlásit na 5. ročník semináře VYBAVENÍ PRODEJNY letos s podtitulem Vymazlete svou prodejnu k dokonalosti a nezapomeňte na technologie!

Termín konání: 11.11. 2021 v čase 9:00 – 16:00

Místo konání: Sál Euforie, GRANDIOR PRAGUE HOTEL, Na Poříčí 42, Praha 1

Organizátor: časopis Retail News a Press21 s.r.o.

Odborný garant: Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR

Registrace na: https://www.retailnews.cz/vybaveni-prodejny-112021/ nebo na mailu: klanova@press21.cz

Výběr z programu

KOMFORT PRO ZÁKAZNÍKA, VYŠŠÍ EFEKTIVITA PRO OBCHODNÍKA

  • Investice do modernizace prodejen v ČR covid nezastavil

Ekonomický význam sektoru obchodu a služeb roste. Udržuje růst mezd, nabírá nové zaměstnance a investuje do modernizace prodejen a výstavby nových. Ročně se jedná o částku více než 15 mld. korun.

Aktuální data Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR

  • Efektivní komunikace nejen pro vaše prodejny

Jistě už jste někdy čelili situaci, že zákazník ve vaší prodejně potřeboval poradit a hledal zaměstnance, který by mu pomohl a zákazník zrovna nemohl nikoho najít. Řešení pro týmovou komunikaci pomáhá takovýmto situacím předcházet a zvyšovat spokojenost zákazníků.

Case study společnosti Joyce ČR

  • Integrované energetické řešení chlazení, vytápění a klimatizace moderní provozní jednotkypředstavení pilotního projektu Viessmann a řetězce Penny Market

Karel Fořt, regionální ředitel, Viessmann Refrigeration Solutions, Central Eastern Europe + zástupce společnosti Penny Market

  • Pomocníci moderního retailisty: RFID a analytika

Ochrana zboží, ale i další využití RFID např. pro inventarizace. Analytika na kamerových systémech (např. tzv. shelf sweep – když v jednom okamžiku zmizí z regálu větší množství zboží, systém upozorní obsluhu).

Kateřina Klosová, Retail Sales Manager, Eastern Europe, Sensormatic

 

VÝZNAM ZÁKAZNICKÉHO ZÁŽITKU POROSTE

  • Dostupnost zboží na regále – jak reaguje zákazník, když na regále nenajde, co hledá?

Tomáš Martoch, Senior manažer, Česko-slovenská iniciativa ECR + data z výzkumu GfK

  • Moderní technologie pomohou vylepšit zákaznický zážitek i dostupnost zboží na regále – diskuze / video vstupy

Nikola Pleska produktový manažer, Microsoft + jeho hosté

 

POHODLNĚ PRO ZÁKAZNÍKA, EFEKTIVNĚ PRO OBCHODNÍKA

  • Význam chytrých kamer pro retail

Co umí inteligentní kamerové systémy navíc oproti klasickým bezpečnostním kamerám?

Case study společnosti Konica Minolta

  • COOP nově: e-shop, chladicí výdejní boxy i kavárny

Rok 2020-2021 urychlil plánované aktivity COOPu nejen v oblasti digitalizace. Byl spuštěn e-shop, instalují se výdejní boxy, u některých prodejen najdou zákazníci kavárnu.

Lukáš Němčík, Head of Marketing & Development, Svaz českých a moravských spotřebních družstev, Skupina COOP, COOP Mobil

  • Využití nových technologií z pohledu legislativy

Na co by si měl dát obchodník pozor, aby si tzv. nezadělal na problémy…

David Hron – advokátní koncipient, advokátní kancelář Noerr

 

 15:45-16:30 Závěrečná diskuze – Networking

 

Ukázka z programu předcházejících ročníků: http://retailnews.cz/konference

 

Praha, 26. září 2021