Kaufland děkuje svým zákazníkům za přízeň a dlouhodobě snižuje ceny vybraných produktů

Se začátkem kalendářního roku pravidelně dochází k růstu cen nejen služeb, nemovitostí či energie, ale také potravin. Společnost Kaufland se naopak rozhodla vyjít svým zákazníkům vstříc a ceny vybraných výrobků dlouhodobě snížit.

„Chceme tímto krokem našim zákazníkům poděkovat za jejich přízeň a nabídnout jim kvalitní základní potraviny a drogistické zboží za dlouhodobě nižší cenu,“ vysvětluje Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland.

Podle průzkumu tohoto obchodního řetězce lidé velmi sledují například cenu vajec. Často proto sahají po levnějších klecových. Kaufland se zavázal ukončit prodej klecových vajec co nejdříve, dlouhodobě tak zlevnil například vejce podestýlková. „Snížení cen se však týká i jiných výrobků jako např. másla, jogurtů a dalších mléčných výrobků, piva či oleje nebo různých druhů pleťových krémů. Věříme, že dlouhodobé snížení cen v širokém spektru naší nabídky zákazníky potěší,“ dodává Renata Maierl.

Zákazníci se mohou těšit na slevy až 26 procent. V případě másla jde o slevu 12 procent a u vajec činí sleva 10 procent.

 

Zdroj: Kaufland

Praha, 16. ledna 2020