Košík.cz představil vlastní privátní značku Authentic

Nejkvalitnější suroviny. Původní receptura. Známé i neznámé speciality ze světové kuchyně. Ale také garant v podobě konkrétního šéfkuchaře nebo dodavatele, který se za kvalitu zaručí vlastním jménem. To vše v sobě spojuje nově představená privátní značka “Authentic by Košík.cz”, kterou dnes představil online supermarket Košík.cz. Jako první ji ponese nová řada hotových jídel od šéfkuchařů. Do budoucna se pod značkou Authentic objeví také další kategorie potravin.

“Authentic by Košík.cz” nabídne zákazníkům Košíku ty nejlepší světové i české speciality zpracované tradičními postupy a z lokálních surovin. Cílí na všechny, kteří hledají kvalitní potraviny typické pro světovou i lokální gastronomii, aniž by museli chodit do specializovaných obchodů. Mezi privátními značkami Košíku se stane novou vlajkovou lodí, nabízející desítky produktů z konkrétních světových regionů, ale také českých a moravských krajů, a to napříč celým portfoliem. V nabídce zákazníci najdou trvanlivé potraviny, čerstvé masné výrobky, sýry, oleje, koření, nápoje nebo například hotová jídla.

Právě čerstvě zachlazená hotová jídla koncept nové značky představí jako první. K jejich výrobě přizval Košík šéfkuchaře z několika kontinentů, kteří se proslavili vařením pokrmů podle tradičních receptur ze své domoviny. Každá porce bude mít svého garanta právě v podobě konkrétní osoby. V první fázi budou pro Authentic vařit indický šéfkuchař Vijay Chandran, asijské speciality připraví Aung Myo Min, vegetariánskou kuchyni zastoupí Hamed Mali a středozemní Raed Mali. Všichni pro Košík upravili receptury tak, aby co nejvíce vyhovovaly čerstvému šokovému zachlazení.

„Authentic je projekt, který snese evropské srovnání. Vzniká společný label pro desítky malých i velkých regionálních výrobců ze světa i Česka a prostor pro prezentaci šéfkuchařů jakožto zástupců světové gastronomie ze všech kontinentů. Pro naše zákazníky připravíme ty nejzajímavější produkty – například sýry, oleje, koření, masné výrobky nebo trvanlivé speciality podle konkrétních regionálních receptur a v naprosto výjimečné kvalitě, ale také širokou paletu světových specialit v podobě čerstvých hotových jídel,” zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

Autenticita produktu, na které staví Authentic by Košík svou jedinečnost, bude plně deklarována jak na webu, tak na obalu výrobku. Každé balení tak kromě jména výrobce bude obsahovat určení původu potraviny nebo receptury včetně regionálního rozlišení, zároveň krátce představí osobu výrobce nebo šéfkuchaře.

“Chceme vytvořit značku, která bude mít podobnou autoritu jako oficiální certifikace regionálních specialit. S tím rozdílem, že u nás za ni bude ručit vždy konkrétní člověk z masa a kostí, tedy dodavatel nebo šéfkuchař,” zakončuje Jeřábek. “Ideálně tak, abyste si daného člověka mohli třeba vyhledat na sociálních sítích a poděkovat mu za to, jak skvělé produkty vyrábí.”

 

Zdroj: FYI Prague

Praha, 1. července 2020