Nová mobilní aplikace Sklizeno nabídne objednání jídla

Sklizeno představuje mobilní aplikaci, jejímž cílem je postupně odbourat běžné a nudné úkony na prodejnách, jako je placení, čekání na obsluhu nebo například na přípravu uzenin a sýrů.

V první verzi půjde prostřednictvím aplikace objednávat jídlo a nápoje z menu v bistrech Sklizeno – My Food a zaplatit kartou v aplikaci bez nutnosti jít k pokladně. Později se přidají funkce lokálního nákupu online, příprava nákupu předem, správa věrnostního účtu a scan&go placení.

Sklizeno chce, aby bylo nakupování pro jeho zákazníky vždy co nejpříjemnější, ať už jsou to lidé, kteří si rádi nechají od personálu poradit a chtějí poznávat novinky, nebo naopak pomoc vůbec nechtějí a chtějí nákup nebo třeba oběd zvládnout co nejrychleji bez komunikace s personálem. Především pro druhou skupinu nyní spouští svou mobilní aplikaci. Ta v první verzi nabídne možnost objednávat cokoliv z menu restaurace Holandské v Brně a útratu jejím prostřednictvím i platit. Během několika týdnů se přidá i restaurace v pražském Corsu Karlín.

„Tato funkce mobilní aplikace je dalším krokem ke zjednodušení obsluhy. Naše restaurace jsou v kancelářských komplexech a víme, že jejich zákazníci oceňují rychlost servisu. Aplikace jim umožní užít si stejně kvalitní oběd jako vždy, ale bez jakéhokoliv čekání na obsluhu při objednávání a placení. Týmu v restauraci to umožní více času věnovat rychlosti doručení objednávek ke stolu, čistotě a připravenosti restaurace a dalším službám, a tím komfort zákazníků ještě zvýšit. Již několik let u nás zákazníci objednávají přes tablety na stolech a víme, že systém jim vyhovuje. I proto jsme se ho rozhodli rozšířit přímo do jejich mobilů s možností rovnou zaplatit,” vysvětluje Petr Borkovec, ředitel Sklizeno.

Během následujících měsíců se do aplikace přidají další funkce:

  • správa věrnostního účtu,
  • objednávání nápojů, dezertů a jídel i v ostatních našich prodejnách, která mají zároveň bistro funkci,
  • možnost nakupovat online na vybraných prodejnách – nakoupíte online ve své prodejně a nákup si jen přijdete vyzvednout nebo ho Sklizeno doveze,
  • možnost objednat si krájené, vážené potraviny z masného pultu online – objednáte si 300 g šunky a 400 g goudy, a než nakoupíte zbytek nákupu, budete je mít připravené u kasy, žádné stání ve frontě,
  • Scan&Go (placení potravin přímo v košíku načtením čárového kódu a zaplacením online bez nutnosti jít ke kase) se přidá nejspíše v roce 2019.

„Ve Sklizeno chceme, aby technologie našim zákazníkům pomáhaly a nákup byl pro ně co nejjednodušší a nejpříjemnější. A s tím souvisí i to, že chceme, aby náš tým mohl především pomáhat s nákupem, poradit a doporučovat, a aby zákazník nikdy nemusel čekat. Věříme, že moderní technologie patří i do tradičních odvětví, jako je nakupování, a chceme být jejich pionýry, protože naši zákazníci si zaslouží to nejlepší,” dodává Petr Borkovec.

Aplikace Sklizeno je k dispozici pro Android 4.1 a novější i iOS 9.1 a novější. Je zdarma.

 

Zdroj: Sklizeno

Praha, 23. října 2018