Penny slaví 50. modenrizovanou prodejnu v roce 2020

Prodejna PENNY v Havlíčkově ulici v Mladé Boleslavi je letošní jubilejní padesátou modernizovanou prodejnou. Plán modernizace prodejen společnosti Penny Market započal v září 2016 v Praze 9 prodejnou PENNY Lehovec a počítá s investicí zhruba jedné miliardy korun.

Do konce letošního roku bude modernizováno minimálně ještě dalších 20 prodejen, čímž se počet prodejen v novém hávu zvýší na více než 280. Celý proces modernizace by měl být úspěšně završen během příštího roku.

Tempo modernizace prodejen PENNY v Česku nezbrzdila ani epidemie koronaviru, a stále větší počet zákazníků se těší z nového přátelštějšího a příjemnějšího prostředí inspirovaného tržištěm. „Modernizovat síť s nejvyšším počtem prodejen u nás a současně připravovat a otevírat nové prodejny je pro nás velký úkol. V současné době modernizujeme minimálně tři prodejny týdně a chceme do konce roku otevřít dalších sedm zcela nových,“ říká Václav Šíma, vedoucího stavebního oddělení PENNY a dodává, „Veškeré práce při modernizaci stávajících prodejen jsou velmi pečlivě na minuty naplánovány tak, aby doba uzavření byla, co nejkratší. Na každé prodejně pracuje nonstop po dobu pěti dní přibližně 50 lidí.“ Celkem se na rekonstrukcích podílí 15 dodavatelských firem a náklady na přestavbu jedné prodejny se pohybují podle její rozlohy kolem tří milionů korun.

V letošním roce se modernizovaných prodejen dočkali mimo jiné například v Chrastavě, Varnsdorfu, Mukařově, Novém Městě na Moravě nebo Vsetíně. Tou letos úplně první byla prodejna v Sušici, tou 50tou pak prodejna v Havlíčkově ulici v Mladé Boleslavi a do konce roku se mohou těšit například v Třeboni, Rakovníku nebo v Třebíči.

Podoba modernizovaných prodejen PENNY odráží skutečná přání zákazníků, koncept totiž vzešel z řady průzkumů a konzultací se zákazníky. Z těchto podnětů a podkladů vyplynulo, že by se zákazníci cítili dobře v útulnějším a přátelštějším prostředí, které evokuje prostředí tržiště. Každé nové a modernizované prodejně tak vévodí rustikální prvky a její uspořádání má podobu farmářského trhu, kde má každý sortiment vyhrazeno svoje místo. V prodejnách jsou také zálivy, které usnadňují orientaci v nabídce zboží a celá prodejna je uspořádána logicky a intuitivně tak, že ji lze snadno celou projít. Nakupování je pro zákazníky výrazně snazší, rychlejší a intuitivnější, protože vidí celou šíři sortimentu a nemusí ztrácet čas jeho hledáním. Právě snadnější orientace a jednoduché nakupování jsou jednou z hlavních priorit nového prodejního konceptu, který záhy promění všech více než 385 prodejen největší retailové sítě u nás do moderní, a přesto vlídné a osobní podoby, v které se každý zákazník cítí příjemně.

Cílem modernizací je však nejen zvýšení komfortu pro zákazníky, ale také pro zaměstnance PENNY, kteří jsou nedílnou součástí vytvoření pohodové atmosféry na prodejně. Přestavba a změny se tak netýkají pouze viditelných prostor prodejny, ale také zázemí. Zaměstnanci tak mají zcela nové denní místnosti s novými skřínkami, kuchyňkou, sprchami, toaletami a kancelářemi. Dalšími významným faktorem je ekologický přínos, když všechny nové prodejny dostávají vnější i vnitřní LED osvětlení, úspornější chladící nebo mrazicí boxy.

Přestavba prodejny penny v pěti dnech krok za krokem

PÁTEK:            po zavírací době rozvoz zboží na nejbližší prodejny
SOBOTA:         probíhá demontáž veškerého zařízení, tedy starých regálů a mrazáků
NEDĚLE:          realizace potřebných stavebních úprav, výměny dveří, úprava elektrické sítě, výměna vnitřního i vnějšího osvětlení za úspornější LED světla
PONDĚLÍ:        montáž nových regálů, instalace chladících a mrazících boxů
ÚTERÝ:            dokončení přestavby a ladění detailů
STŘEDA:          návoz zboží do nových prodejních prostor
ČTVRTEK:        otevření pro zákazníky, kteří již vcházejí do kompletně modernizované prodejny

 

Zdroj: Penny Market s.r.o.

Praha, 8. října 2020