Pikito se mění na Melody Mall a otevřelo exkluzivní prodejnu v Brně

Český startup Pikito, průkopník inovativního modelu Retail-as-a-Service (RaaS), prošel zásadní změnou. Pod novým názvem Melody Mall přichází s jednotnou vizuální identitou a novým logem. Zároveň oznamuje otevření exkluzivní patrové prodejny v samotném centru Brna na náměstí Svobody. Rebranding proběhl ve spolupráci s kreativní agenturou Somebody&Somebody, design nové brněnské pobočky měl na starosti Moris Design.

Obchod s obchody

Rebranding přináší nejen nový název, ale i ucelenou vizuální identitu. Dominantním prvkem loga je žlutá stříška, která symbolizuje hlavní myšlenku konceptu: obchod s obchody – tedy místo, kde se pod jednou střechou setkávají různé e-shopy a jejich produkty. “Nová značka stojí na strategii, ve které jsme fokus přesunuli z B2B segmentu na koncové zákazníky. Chceme, aby se v prodejnách Melody Mall cítili příjemně a vnímali je jako prakticky standardní multibrand store,” přibližuje Radovan Andrej Grezo, kreativní ředitel Somebody&Somebody.

Brno jako klíčový milník expanze

Otevření brněnské pobočky je zásadním krokem v růstu Melody Mall. Nachází se přímo v srdci moravské metropole a přináší unikátní patrový prostor, který propojuje inovativní retail s exkluzivním výběrem značek.

Brno jsme si nevybrali náhodou – vidíme v něm obrovský potenciál. Nová prodejna na Náměstí Svobody je zatím naším nejambicióznějším projektem a věříme, že se stane klíčovým bodem pro další expanzi,“ říká David Verner, CEO Melody Mall. Jen pár měsíců po otevření má brněnské Melody 4x vyšší “walk-in” návštěvnost než ostatní provozovny.

Pro letošní rok předpokládá Melody Mall 40% nárůst v tržbách oproti předchozímu roku. Tuto vizi podporuje i otevření prodejny v ostravském OC Futurum. “Otevírání prodejen řídíme především poptávkou e-shopů. Většina našich partnerů generuje tržby hlavně v Česku a na Slovensku, proto je o Ostravu velký zájem, stejně tak o další prodejnu v Praze,” doplňuje Verner.

Moderní design pro unikátní zážitek

Brněnská pobočka přivítala exkluzivní partnery jako Agátin svět, Kulina, Restorio, Tvrzená skla, Spokojený pes, Puravia a má 3 měsíce po otevření poslední volné prostory. Stejně jako u pobočky OC Central v  Bratislavě, i zde se na návrhu podílelo studio Moris Design. Prostor je navržen tak, aby podtrhnul jedinečnost jednotlivých e-shopů, které si mohou například nastavit barevné osvětlení jednotky dle své značky.

Retail jako službu využívá aktuálně s Melody Mall téměř 30 e-shopů v 6 prodejnách. Jen v Česku generují tyto e-shopy roční obrat přes 3,5 miliardy Kč.

Zdroj: Melody Mall

Praha, 28. června 2025