Pražské obchodní domy Regata jsou na závěr roku dobře připraveny

Obchodní domy Regata, pod které spadá obchodní dům Luka, Ládví, Centrum, Visla, Tempo, Čílova v jednotlivých částech hlavního města České republiky, letošní rok dobře zvládly. Vděčí za to svým zákazníkům, kteří je vnímají jako místa, kde nejen dobře nakoupí a využijí potřebných služeb. Svůj podíl na tom mají nájemci a obchodní partneři, s nimiž vlastník a provozovatel Regata Čechy, a.s., spolupracuje a buduje hodnotné vztahy.

Na vrchol sezóny se připravují všechny obchodní domy sítě Regata. Předvánoční období si však vysloužilo řadu úprav pro jejich zdárné fungování. Cílem je dopřát zákazníkům příjemné prostředí, v němž se budou cítit bezpečně. To je důležité rovněž pro nájemce zdejších prostor, kterým se tak dostává ideálních podmínek pro co nejlepší ekonomické výsledky. „Přejeme si, aby lidé, kteří k nám přichází, pocítili komfort se vším všudy. Vánoční atmosféru navodí sváteční výzdoba, která byla dokončena 15. listopadu. Pro pocit bezpečí a ochranu zdraví návštěvníků ve zvýšené míře dbáme o úklid a dostatek hygienických prostředků, to už je pro nás běžný standard. V předvánočním čase je také samozřejmostí rozšířená provozní doba obchodních domů. Týká se to všedních dnů, víkendů i adventních nedělí. Bude platit až do Štědrého dne. S úderem dvanácté ho diny v poledne se obchodní domy zavřou, aby i jejich zaměstnanci mohli sdílet volné chvíle se svými nejbližšími,“ uvádí Filip Votruba, ředitel závodu Obchodní domy Regata ze společnosti Regata Čechy, a.s.

OD Centrum na pražském Spořilově doznalo větších oprav a změn, které zákazníci i nájemci jistě s přicházejícím závěrem roku ocení. Opravami prošel jak střešní plášť, tak veškeré pochozí plochy kolem areálu, které jsou právě dokončovány. „Tento obchodní dům má k dispozici řadu venkovních ploch, takže jsme i v letošním roce mohli navázat spolupráci s prodejci českých kaprů a zákazníci si zde budou moci také vybrat vánoční stromeček,“ komentuje Filip Votruba.

Koncepce šestice obchodních domů se liší od velkých obchodních center, kam lidé dojíždí především za náročnějšími nákupy, za zbožím, které je určeno k prodeji pouze na vybraných místech, nebo za luxusní módou, šperky či bytovým designem, ale také zde tráví část volného času, například v kinech nebo kavárnách. Naopak síť Regata je zaměřena především na to, aby poskytla kvalitní nákupní možnosti a služby obyvatelstvu žijícím v docházkové vzdálenosti od těchto zařízení. „Jsme uvnitř bytové zástavby a nabízíme každodenní rychle dostupné nákupy, zboží a služby denní potřeby. Jejich spektrum je rozmanité a široké. Záleží nám na tom, aby obyvatelé ze spádových oblastí, například velkých pražských sídlišť, nemuseli cestovat daleko kvůli běžným nákupům potravin, drogerie, domácích potřeb a za službami, jako jsou ty kadeřnické, lékárenské, kosmetické, krejčovské apod. Věříme, že jim tak ušetříme čas, což se během svátků počítá dvojnásob,“ upřesňuje Filip Votruba. Jak významnou roli hrají menší nákupní celky v pohybu společnosti, to již druhým rokem prokazuje život ovlivněný epidemií koronaviru. Například menší koncentrace zákazníků je jedním z několika benefitů. Renezanci zažívají dobré sousedské vztahy i méně anonymní prostředí v porovnání s obřími centry.

Obchodní domy Regata také během letošního roku rozšiřují portfolio nájemců a prohlubují i významné spolupráce se stávajícími obchodními partnery. OD Tempo v pražské Krči se dočká nové lékárny. Nové knihkupectví a asijská restaurace zaměřená na running sushi se otevřely v OD Luka. Plzeňská restaurace bude zanedlouho zpřístupněna pro zákazníky OD Centrum, kde se dočkala v letošním roce remodelingu a modernizace na nejvyšší úroveň také provozovna řetězce Albert. Jeden z předních prodejců drogistického zboží u nás projevil zájem o rozšíření prodejní plochy v OD Ládví o 30 %. „V dnešní nejisté době není snadné získat nového nájemce, jsem ale rád, že se nám to daří, protože je to vždy významný krok k tomu, abychom ukázali, že naše obchodní domy žijí, mění se, hledají, jak místním vyjít ještě více vstříc a nabídnout to, co návštěvníky zaujme a co je žádané. Velice si vážíme také toho, že dlouhodobí obchodní partneři u nás své aktivity významně rozvíjejí, a tím v konečném důsledku nemalou měrou přispívají ke zvyšování atraktivity naší obchodní sítě,“ sděluje Filip Votruba.

„Pro nadcházející vánoční čas bych přál všem zákazníkům, kteří do našich prostor zavítají, aby u nás nakoupili to, co potřebují, včetně některých vánočních dárků. Aby slogan „Nákupy za rohem“ ještě více odrážel naši snahu přispět k pohodě lidí i v závěru listopadu a prosince. Rok 2021 byl pro nás výzvou, ale vše jsme zvládli a činnost obchodních domů probíhala v optimálním režimu, veřejnosti jsme poskytovali služby stále na úrovni. V naší strategii budeme pokračovat i v roce nadcházejícím, připravujeme například investice do rozvoje obchodního domu Luka,“ uzavírá Filip Votruba.

 

Zdroj: vitaPR

Praha, 2. prosince 2021