Společnost BILLA v České republice konstantně roste

V roce 2021 otevřela společnost BILLA 8 nových prodejen, 19 stávajících prodejen prošlo celkovou rekonstrukcí a 12 jich bylo zrekonstruováno částečně. V rámci digitalizace a modernizace technologií společnost i nadále investovala do zavádění samoobslužných pokladen a elektronických cenovek, dále pak do energeticky úsporných řešení šetrných k životnímu prostředí, jako jsou fotovoltaické panely či modernizace chlazení a osvětlení na prodejnách. Celková investice do expanzní politiky za minulý rok činila 1,09 miliardy korun.

V roce 2022 hodlá BILLA pokračovat ve strategii postupného růstu. Jen do modernizací a otevírání nových obchodů plánuje investovat až miliardu korun. Řetězec plánuje navázat na strategii expanze a letos otevřít v průměru 10 prodejen s průměrným ročním nárůstem 300 nových zaměstnanců. Zároveň bude pokračovat v procesu modernizace dalších zhruba 30 prodejen. Dále bude pokračovat v zavádění maloformátových prodejen ve městech do 3 000 obyvatel a v rozšiřování partnerských modelů jako BILLA stop&shop. Dokončí také stavbu nového skladu suchých potravin a ještě do konce roku zrekonstruuje stávající sklad potravin v místě sídla společnosti v Modleticích u Prahy. Celková plánovaná investice v roce 2022 přesáhne 1,32 miliardy Kč. V neposlední řadě vstoupí BILLA v letošním roce na trh potravin online. Nabídne zákazníkovi prvotřídní službu s výběrem z až 15 000 artiklů a možností doručení přímo domů nebo vyzvednutím v široké síti více než 245 prodejen BILLA.

„Expanze naší obchodní sítě bude pokračovat i v letošním roce. Soustředit se nebudeme ale pouze na expanzi. V roce 2022 se zaměříme v maximální možné míře na naše zákazníky,“ říká Dariusz Tomasz Bator, generální ředitel BILLA ČR. „Plánujeme rozšiřovat nabídku čerstvého sortimentu, například nabízet více druhů ovoce než doposud, dále uvádět novinky pro lidi s intolerancemi nebo výživovými restrikcemi, obohacovat nabídku bio výrobků, a hlavně soustředit se na rozšíření portfolia regionálních produktů od českých producentů. To vše nabídneme zákazníkovi nejen v našich prodejnách, ale i prostřednictvím našeho e-shopu, na jehož spuštění nyní intenzivně pracujeme,“ dodává Dariusz Tomasz Bator.

„Plánujeme rovněž investice do moderních technologií, jako jsou samoobslužné pokladny, elektronické cenovky a systém Scan&Go. Snahou společnosti je vybavit prodejny moderními a vyspělými technologiemi, které jsou šetrné k životnímu prostředí a zároveň tak poskytnout zákazníkům trvale kvalitní servis na prodejnách,“ doplňuje Dariusz Tomasz Bator.

V rámci strategie udržitelnosti investovala BILLA v roce 2021 do nových technologií 280 milionů korun. V roce 2022 se celková investice bude pohybovat v řádech zhruba 250 milionů korun.

 

Zdroj: Havas PR Prague

Praha, 26. ledna 2022