Společnost Kneipp získala ocenění GREEN BRANDS

Německý výrobce přírodní kosmetiky Kneipp, který na českém trhu působí od roku 1997, získal ocenění GREEN BRANDS Czech Republic pro roky 2021/2022 v kategorii Společnost za ekologickou výrobu, šetrný přístup k přírodním zdrojům a důraz na filozofii udržitelnosti.

Porota tvořená významnými osobnostmi z oblastí udržitelnosti, ekologie a médií, jakými jsou například prof. RNDr. Bedřich Moldan, CSc., ocenila Kneipp především za emise, spotřebu energie a strategii nakládání s odpady. Vedle ocenění GREEN BRANDS pro celou společnost Kneipp získávají její výrobky pravidelně ceny za nápadité spojení designu a udržitelnosti.

Společnost Kneipp letos oslavila 130 let od svého založení Sebastianem Kneippem – průkopníkem holistického přístupu k péči o zdraví, autorem známého „Kneippova chodníku“, který zlepšuje prokrvení nohou, celkový metabolismus a krevní oběh, a osobností, po které je pojmenováno několik lázní v Německu. Díky svému zakladateli má Kneipp pozitivní vztah k přírodě pevně zapsaný ve své DNA, a proto se v jeho kosmetice od nepaměti spojují moderní postupy se silným historickým odkazem.

Filozofii značky nejlépe vystihuje motto Sebastiana Kneippa: „Vším, co potřebujeme pro zdraví, nás obdařila příroda“. Ingredience pocházejí z kontrolovaného zemědělství a jsou pečlivě vybírány, aby splňovaly nejpřísnější normy kvality. Kosmetika a doplňky strany samozřejmě nejsou testovány na zvířatech, neobsahují mikroplasty, palmový olej ani oleje z palmových jader, konzervanty, parafíny, silikony nebo minerální oleje.

Také obaly výrobků jsou recyklovatelné a některé sbírají další ocenění, jako je Reddot award 2021 pro design barevných balzámů na rty Kneipp Colored Lip Balm. Další řada přírodních balzámů na rty v srpnu 2018 zvítězila v kategorii Udržitelný obal roku soutěže Deutscher Verpackungspreis a v březnu 2020 získala ocenění German Design Award. Jejich ekologické balení je totiž z 25 % vyrobeno z trávy. Porota ocenila vizuální i dotykový zážitek z korkového obalu samotného balzámu, na který v Kneipp využili použité korky z portugalských vín. Všimla si i toho, že papírový obal s podílem trávy z německých pastvin po trávě opravdu voní, a zákazník si tak uvědomí propojení výrobků Kneipp s přírodou.

 

Zdroj: GREEN BRANDS Czech Republic

Praha, 7. září 2021