Svět módního byznysu v říjnovém vydání časopisu Fashion Retail

Módní trendy i zajímavé rozhovory s odborníky z oblasti byznysu s módou najdete v aktuálním vydání časopisu Fashion Retail. Jaké trendy přináší následující období pro společenskou obuv? Co nového v oblasti fashion? Jak snížit ekonomické dopady vratek v e-commerce? To je jen několik témat, která přináší říjnové vydání časopisu Fashion Retail.

A co dalšího si můžete v aktuálním vydání přečíst? Rozhovor s návrhářkou Liběnou Rochovou se zaměřuje na módní tvorbu současnou. V článku o Haně Podolské se pak autorka vrací k módní tvorbě v době 1. republiky. Tématem rubriky Legendy módy se tentokrát stala Bílá košile, která provází člověka od narození po celý život a ani dnes, po více než půl tisíciletí staré historii, nemá důvod z našeho šatníku odcházet. Jako protiklad pak může působit článek Síla (v) černé, který se zamýšlí nad barvou, jejíž význam rozhodně nelze opomíjet.

Další ze série článků Petera Šagáta, lektora a univerzitního pedagoga z oblasti marketingových a art komunikací, se věnují budování značky, eventům, fashion shows a dalším formám prezentace v módním průmyslu.

Jiří Česal, výkonný ředitel ATOK, se tentokrát zaměřil na to, jak se vyvíjí ekonomická situace textilního, oděvního a kožedělného průmyslu.

V říjnovém vydání najdete také pozvánku na přední asijský mezinárodní veletrh módy v Hongkongu, jehož jubilejní 50. ročník se uskuteční od 14. do 17. ledna 2019 v Hongkongském výstavním a veletržním centru.

Další články a rozhovory vás čekají na stránkách časopisu Fashion Retail.

 

Časopis vychází paralelně v elektronické a tištěné verzi. Tištěnou verzi si lze objednat na http://www.fashionretail.cz/predplatne-casopisu/.

 

Praha, 27. října 2018