Společnost THIMM se podařilo podruhé v řadě zvítězit ve speciální kategorii marketing ve WorldStar Packaging Awards. Z italského Milána si tak opět vezou zpět do Česka zlatou medaili za jejich obal pro hru PSINA, která získala také ocenění v kategorii pet. V kategorii potraviny odborná porota ocenila obal G(o)rila box. Ceny se předávaly během slavnostního galavečera 30. května. Společnost opět potvrdila, že její kreativní řešení nemají ve světě obdoby.
„Každý ročník soutěže WorldStar je silnější a konkurence stále kvalitnější. O to víc si vážíme, že se nám i letos podařilo opanovat tuto kategorii a odvést si domů speciální cenu za marketing, která se uděluje až na samotném galavečeru. Je to historický úspěch pro celou Českou republiku, který se jen tak nevidí. Především však pro mé kolegy. Naše obalová řešení už dávno nejsou jen o funkčnosti. Jsou o emocích, marketingu a zážitku. Za každým z nich stojí tým lidí, kteří do své práce dávají maximum a neustále hledají nové, originální způsoby, jak obal uchopit. Jsem rád, že jejich úsilí oceňují i ti nejpovolanější z oboru,“ říká Martin Hejl, jednatel společnosti THIMM.
Společnost zvítězila v této kategorii druhý rok za sebou. Jejich obal PSINA byl navíc oceněn v kategorii pet. Obal představuje hravou formou výhody udržitelných materiálů. Při hraní této jedinečné deskové hry se zabaví nejen páníčci, ale i jejich čtyřnozí parťáci. „Obal jsme vytvořili pomocí kombinace laserového výseku a digitálního tisku, díky kterému se nám podařilo vytvořit opravdu detailně propracovaný obal, který podpoří zážitek ze hry. Vytvořili jsme speciální prostory pro jednotlivé komponenty a fixace vyrobili v designu psí tlapky. Celé jsme to doplnili unikátním prvkem pohyblivých očí na víku, které hned zaujmou pozornost spotřebitele. Obal tak nezastrčí do poličky, naopak si jej vystaví,” vysvětluje Hejl.
Odbornou porotu zaujal také prémiový prezentační balíček G(o)rila Box vyrobený pro Orkla Foods Česko a Slovensko, který získal ocenění v kategorii potraviny.
Do letošního ročníku soutěže se přihlásilo rekordních 550 obalových návrhů ze 40 zemí. Ocenění si odneslo 260 soutěžících. Z České republiky a Slovenska letos bodovalo a cenu si odneslo 9 obalových řešení ve standardních kategoriích.
Ocenění WorldStar udílí už od roku 1970 společnost World Packaging Organisation (WPO), která se dlouhodobě zaměřuje na rozvoj obalových technologií a pomáhá také optimalizovat samotnou distribuci a konzervaci potravin.
Zdroj: Topic PR&Marketing
Praha, 12. června 2025