Wolt otevírá na Smíchově první kamenný obchod Wolt Market

Wolt Market bude zpočátku určen především pro malé a týdenní nákupy. „Naše nabídka je založena na kvalitních produktech za konkurenční ceny. Cílem Wolt Marketu je stát se službou, která poskytne našim uživatelům prvotřídní zákaznický zážitek, zatímco zůstane zisková. Samo o sobě je to velká výzva, protože rychlá donáška i potraviny jsou nízkomaržový a po operační stránce velmi nákladný a komplexní byznys. Náplní mojí práce je tedy udělat všechno pro to, abychom našich cílů dosáhli,” popisuje Jana Trnovská, ředitelka Wolt Marketu pro Česko a Slovensko.

Smíchovský Wolt Market se otevírá 24. listopadu a během prvního měsíce budou do rozvozové oblasti vedle Smíchova spadat Vinohrady, Hradčany, Vyšehrad, Dejvice, Střešovice, Nové Město, Podolí, Braník a také části Karlína, Žižkova a Nuslí. Do konce roku bude v Praze otevřen druhý Wolt Market, který rozšíří rozvoz i do dalších částí. „Praha je pro nás klíčový trh, ale samozřejmě chceme rychle expandovat i do dalších měst po Česku i Slovensku. Jak nám ukazují zkušenosti ze zahraničí, zájem o rozvážky zboží z Wolt Marketu je velký od počátečního otevření,” dodává Jana Trnovská.

Sortiment pro každého

Díky nabídce 2 000 produktů na jednom místě, dokáže Wolt zákazníkům poskytnout pohodlný nákup s expresním doručením do 20 minut, v nejbližších lokalitách obchodu i do 15 minut. Objednávky je možné zadávat v čase 8:00 až 22:00, přičemž minimální výše nákupu je 200 Kč. Do samotné prodejny pak budou mít přístup pouze partnerští kurýři Woltu.

Sortiment Wolt Marketu obsahuje nejoblíbenější položky a značky napříč všemi kategoriemi – od čerstvých potravin, přes nápoje, až po balené a mražené výrobky. V nabídce nechybí produkty Unileveru, Icelandu ani menších a lokálních dodavatelů jako Sklizeno, Biopekárna Zemanka či farma Struhy. „Naším cílem je poskytovat široký sortiment, zaměřovat se na kvalitní produkty a přinášet zákazníkům novinky, které teprve přichází na scénu a u konkurence je nenajdou,” popisuje Jana Trnovská.

Samozřejmostí je i sortiment pro ty, kteří mají bezlepkovou, bezlaktózovou, veganskou nebo například proteinovou stravu. V nabídce tak lze najít například protein ze cvrčků, který obsahuje daleko víc proteinu a vitamínů než podobná velikost hovězího a je zároveň mnohem ekologičtější na výrobu. Sortiment se navíc bude každým dnem rozšiřovat a přizpůsobovat poptávce zákazníků.

 

Zdroj: Communication Lab

Praha, 25. listopadu 2021