Internet Jungle 2016

Bez strategie a vize internet úspěch nepřinese

Druhý díl ze série Primetime for…věnovaný internetové džungli přilákal do Národní technické knihovny na 190 zástupců firem. Napříč prezentacemi zaznívala potřeba propojovat online aktivity s celofiremní strategií a vyhodnocovat přínos pro byznys.

Odborníci ve čtyřech programových blocích pokryli to nejzajímavější z oblasti strategie, sociálních sítí, výkonnostní reklamy i tvorby a distribuce obsahu.

Strategie

Pavel Špryňar z Deloitte svou otázkou „Jak proměnit online v zisk“ rámoval téma celého dne. Digitální éra firmy vede k zvládání a řízení nepřetržitých změn a k potřebě rychle reagovat. Podle analýzy Deloitte 77 % společností restrukturuje, aby fungovaly tak, jak komunikují směrem ke spotřebitelům.

Budoucnost efektivních řešení je podle Jana Podzimka, CEO v agentuře Pria, v digital first mindsetu. „Pokud, ale nemáte strategický rámec a vydiskutovanou marketingovou vizi, těžko se vám bude dařit zformulovat zadání a cíle,“ konstatoval.

Blok o strategii uzavřel Roman Zámečník, creative director v Digital Brain. „Jak vybudovat silnou značku? Mějte dlouhodobou vizi, vyjasněte si, co děláte, proč to děláte a pro koho to děláte.“

Sociální sítě

Blok na téma Sociální sítě odstartoval Petr Jelínek z Business Factory s návodem, jak Facebook vytěžit pro byznys. „Když budete přemýšlet o reklamě na Facebooku, tak se zamyslete, kolik prostředků investujete do televize, do Googlu, a pak si položte otázku, jestli je Facebook skutečně zadarmo. Není, je potřeba si na to vyčlenit rozpočet.“

Vladimír Rejlek ze společnosti Wunderman prezentoval případovou studii, jak podpora brandu na Facebooku pomohla nejen ke zlepšení interakce mezi firmou a klientem pro CK Fischer, ale také, jak Facebook, přímo generuje objednávky zájezdů.

 

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v červnovém čísle Retail News…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.