Komerční článek

Znovuzrození kladenské OAZY

Maloobchodní zákazníci se nechtějí vzdát tradičních nákupních středisek, a pokračuje tak trend rostoucí obliby pohodlně dostupných nákupních center a parků v rezidenčních lokalitách nebo v jejich těsném sousedství. Nové retailové příležitosti se nyní otvírají také v Kladně, kde byla po třech letech dokončena zásadní část revitalizace Nákupního centra OAZA.

Právě kladenská OAZA splňuje charakteristiku moderního lokálního nákupního centra s nájemnickou strukturou optimalizovanou pro každodenní nákupy, potřeby a zařizování.

„Zákazníci přirozeně preferují možnost vyřídit obvykle více věcí najednou, nejen běžný nákup. U nás právě i něco navíc najdou,“ vysvětluje Ing. Lubor Stehlík, člen představenstva CPDP Shopping Mall Kladno, a. s., a dodává: „Výhoda nákupního centra typu OAZY spočívá v tom, že jej zákazníci navštěvují na denní bázi.“

OAZA Kladno se řadí ke středně velkým nákupním centrům. K dispozici je 16 500 m2 prodejní plochy, zahrnující malé i větší obchodní jednotky. Z větších jmenujme např. tradiční Billu, oblíbený Mountfield a nově také JENA nábytek či OKAY Elektrospotřebiče. Zákazníci oceňují skvěle dostupné parkoviště se 640 místy, které má vlastní automyčku a jehož součástí je také zastávka několika autobusových linek MHD. Díky vynikající dostupnosti a výhodné pozici v nejlidnatější části Kladna – Kročehlavech – je OAZA přirozeným centrem celé oblasti, která kromě samotného města zahrnuje také přilehlé obce a nově vznikající rezidenční lokality.

Centrum prošlo v uplynulých letech zásadní modernizací. Počínaje sociálním zázemím byla rekonstruována celá centrální část interiéru, vybudován kompletně nový food court a otevřena dlouho očekávaná moderní kavárna, která v této části Kladna citelně chyběla. Úspěch realizovaného záměru potvrzuje i návštěvnost, která během posledních let zaznamenala dvouciferný procentuální nárůst. Nájemcům jsou k dispozici podmínky a zázemí odpovídající modernímu a perspektivnímu nákupnímu centru. Ty zahrnují mimo jiné také nadstandardní marketingový servis, zajišťovaný externí komunikační agenturou.

NC OAZA je oficiálním partnerem hokejového klubu Rytíři Kladno a přímo v centru se od minulého roku nachází oficiální Síň slávy kladenského hokeje, která mapuje historické i současné úspěchy kladenského hokeje v čele s Jaromírem Jágrem. Hokej a sport obecně jsou v Kladně velkými tématy a Nákupní centrum OAZA se nejen tímto partnerstvím zapojuje do kladenského dění jako jeho přirozená součást.

Plány budoucího rozvoje zahrnují úpravu dispozic venkovního prostoru, pořádání sezónních trhů i dalších venkovních akcí, které budou navazovat na již tradiční mládežnický pohár ve street hokeji nebo premiérové mistrovství ČR strongmanů. OAZA je tak díky zásadním změnám, mimořádně příhodné lokalitě, ale také sousedským i vlastním projektům stále přirozenější, dostupnější a pohodlnější platformou pro moderní každodenní nakupování a služby.

 

Nákupní centrum OAZA Kladno

  • vynikající dostupnost a hustě zalidněná
    spádová oblast na okraji Kladna
  • 16 500 m2 prodejní plochy
  • 640 parkovacích míst
  • revitalizovaný interiér vč. food courtu
  • současní nájemci: Mountfield, Billa,
    Jena, Okay, Alza, Sportisimo, Dr. Max,
    Rossmann, Yves Rocher, Koberce
    Trend, Pet Center, SCANquilt, Pompo,
    Levné knihy, D-Sport ad.
  • Kontakt:
    Iveta Šebestová, obchodní ředitelka
    tel.: +420 774 503 649, sebestova@oazakladno.cz



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.