Albert oslaví 25. výročí novou věrnostní kampaní

Společnost Ahold, která provozuje síť supermarketů a hypermarketů Albert, oslaví spolu se zákazníky 25 let svého působení na českém trhu.

vizual-25-letV rámci oslav Albert rozdá 25 kuchyní značky Oresi a další dva miliony dárků. Připravena je také nová věrnostní kampaň s pečicími formami Berndes, která začíná 28. září a potrvá až do konce ledna.

První prodejnu otevřel Ahold v Jihlavě, tehdy ještě pod názvem Mana, a to v červnu 1991. Šlo o vůbec první novodobý supermarket v Česku. Ve druhé polovině devadesátých let se k populárním supermarketům připojil první český hypermarket Hypernova v Čestlicích.

Před koncem milénia už mohli zákazníci chodit do dnes dobře známých supermarketů s názvem Albert. V roce 2005 převzal Ahold na českém trhu 57 prodejen společnosti Julius Meinl, před dvěma lety pak došlo k akvizici obchodů řetězce Spar.

Aktuálně čítá síť supermarketů a hypermarketů Albert více než 300 obchodů ve všech krajích České republiky.

Češi milují vaření i pečení

Čtvrtstoletí na českém trhu oslaví řetězec Albert spolu se svými zákazníky, které odmění za věrnost. Ve speciální kampani zaměřené na pečení mají nakupující možnost získat kvalitní pečicí formy německé značky Berndes se slevou až 98 %. Na výběr je pestrá škála velikostí i tvarů, od klasických pečicích plechů přes formy na bábovky až po formičky na muffiny či tartaletky.

Za každých 200 korun nákupu obdrží zákazníci od 28. září jeden bod. Další body lze získávat také nákupem partnerských produktů. Po nasbírání 30 bodů získávají nakupující slevu na nákup kvalitních pečicích forem Berndes. Ke každé zakoupené formě navíc obdrží slevu ve výši 10 procent na nákup stylových kuchyní Oresi a kvalitních kuchyňských spotřebičů Beko. Na sbírání bodů mají zákazníci 16 týdnů – pokladní je budou vydávat až do 17. ledna 2017.

Albert rozdá 25 kuchyní Oresi

Věrnostní kampaní však oslavy nekončí. Albert pro své zákazníky připravil velkou soutěž o celkem 25 kuchyní Oresi. Úkolem je upéct specialitu v jedné z pečicích forem Berndes, následně ji vyfotit a registrovat se do soutěže on-line. Všichni soutěžící dostanou možnost předvést své výtvory Zdeňku Pohlreichovi. Právě známý šéfkuchař vybere každý týden pět nejlepších fotografií, jejichž autoři získají kuchyň Oresi v hodnotě 100 000 korun. Soutěž začne 19. října a potrvá pět týdnů. Každý den až do konce ledna je navíc pro 25 nejrychlejších soutěžících, kteří pošlou fotku svého receptu, připraveno 25 značkových forem Berndes ve tvaru srdce.

Bertíci jsou zpět

Do obchodů Albert se vrátil také oblíbený charitativní program „Bertík pomáhá“. Zákazníci 91 hypermarketů Albert po celém Česku mohou rozhodovat o nejlepších projektech na podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Za nákup nad 200 korun obdrží až do 11. října žetonek – Bertík, kterým lze podpořit jeden ze dvou dobročinných projektů z blízkého okolí. Vítěz získá v každém z 34 regionů od Nadačního fondu Albert 55 tisíc korun, druhý pak 35 tisíc korun.

 

Zdroj: AHOLD Czech Republic, a.s.

Praha, 30. září 2016