Barbora Vanko je novou tiskovou mluvčí společnosti Ahold

Barbora Vanko (27) se stala novou manažerkou externí komunikace a tiskovou mluvčí obchodního řetězce Albert. V této roli se bude starat zejména o posílení pozitivní reputace značky ve vztahu k veřejnosti prostřednictvím médií a novinářů.

Barbora VankoPřed svým příchodem do společnosti Ahold působila dva roky v oddělení externí komunikace obchodního řetězce Tesco, kde pracovala na lokálních aktivitách i projektech pro celý středoevropský region.

Během studia získala zkušenosti v marketingovém oddělení společnosti Citibank a jako redaktorka internetového magazínu Topzine.cz. Vystudovala hospodářskou politiku na Vysoké škole ekonomické v Praze a mediální studia na Fakultě sociálních věd UK.

„Působení v týmu obchodního řetězce Albert je pro mě velkou výzvou. Jde o jednu z nejúspěšnějších maloobchodních společností na tuzemském trhu. Již 25 let poskytuje každý den své služby statisícům zákazníků a jako jeden z největších soukromých zaměstnavatelů v Česku zaměstnává více než 17 tisíc lidí.

V posledních dvou letech byla navíc společnost oceněna Národní cenou kvality a prostřednictvím Nadačního fondu Albert se věnuje mnoha projektům z oblasti společenské odpovědnosti a odpovědného podnikání. Ráda bych ve své nové roli všechny tyto aktivity otevřeně a srozumitelně předala veřejnosti,“ říká Barbora Vanko.

Ve volném čase vyhledává události sportovního a společenského dění – v oblibě má zejména divadlo. Její vášní je také dobrá káva a objevování kaváren v České republice i v zahraničí.

 

 

Zdroj: AHOLD Czech Republic, a.s.

Praha, 21. dubna 2016