Česká společnost Interlacto sloučila své mlékárenské značky pod nový brand Bohemilk Opočno

Jeden z největších českých výrobců mlékárenských produktů, Interlacto spol. s r.o., přistoupil ke kompletnímu rebrandingu a konsolidaci dosavadních značek v rámci mlékárenského segmentu. Produkty Moravia Lacto a.s., Bohemilk a.s. a Mlékárny Olešnice a.s. najdou zákazníci nyní pod novou značkou Bohemilk Opočno. Změnu doprovodí taktéž celková vizuální proměna.

Rebranding dosavadních značek rodinné firmy, kterou založil a vybudoval pan Oldřich Gojiš a postupně ji předal svému synovi Ondřejovi, trval řadu měsíců. Kreativním exekucím napříč komunikačními kanály předcházel úvodní průzkum situace na českém mlékárenském trhu, poznání firemních hodnot výrobce, nastavení positioningu značky, hledání vhodného jména, až po výsledné kreativní exekuce napříč komunikačními kanály. Na všech úrovních probíhalo důsledné testování. Na základě jeho výsledků začala komunikace psát nový příběh českých mléčných výrobků pod značkou Bohemilk Opočno.

Značka s novým příběhem

Na rozsáhlém projektu spolupracovala společnost Interlacto spol. s r.o. již od počátku s agenturou Boomerang Communication a výzkumnou agenturou Simply5. Cílem proměny bylo maximální odlišení od největších konkurentů a vyhnutí se komunikačním klišé mlékárenského segmentu. „Aby byla nová značka úspěšná, museli jsme jí najít na trhu prostor, který zatím nikdo neobsadil. Příběh značky Bohemilk Opočno stojí na péči. Naším zákazníkem jsou všichni ti, kteří se s láskou a péčí starají o své blízké. Chceme pro ně být těmi, kdo jim rozumí, kdo oceňuje vše, co s láskou a péčí dělají pro své blízké. Vyrábíme pro ně kvalitní, zdravé a praktické mléčné výrobky, které rodiny pro jejich chuť milují,“ říká Drahomíra Kozáková, marketingová manažerka skupiny Interlacto.

Jedním z milníků projektu byla mimo jiné i volba jména. Zákazníci nám jasně řekli, že chtějí jméno unikátní, které se jim nebude plést se značkami konkurence. Jméno, které odkazuje ke konkrétnímu místu, a také jméno, které v sobě nese naši úspěšnou historii. Po otestování velkého množství jmen na široké spotřebitelské základně, zákazníci jasně zvolili za nejlepší variantu názvu značky Bohemilk Opočno.

Ucelený obalový design pro všechny produkty

Z nově nastaveného positioningu značky vychází i grafika obalů. Protože produktové portfolio všech tří mlékáren činí bezmála 250 produktů, musel být grafický koncept připraven tak, aby zastřešil širokou produktovou skupinu a současně byl aplikovatelný na různé rozměry obalů a obalové materiály. Úkolu se ujala agentura DePOT Design, která připravila 6 grafických konceptů, z nichž byl po důkladném testování vybrán jeden, nejvíce rezonující v cílové skupině. „Věříme, že zákazníci si novou podobu produktů oblíbí. Již dnes si mohou v prodejnách všimnout nejenom nového loga Bohemilk Opočno, ale také kompletní proměny obalového designu,“ doplňuje Drahomíra Kozáková.

Na změnu upozorní kampaň

Povědomí o proměně podpoří televizní a online reklama komunikačním konceptem „Co slova neřeknou“ pracující s příběhem synka a jeho milující maminky. Malý chlapec se mamince za její péči překvapivě odmění ve chvíli, kdy to nejméně čeká. Kampaň se v první fázi zaměří na klíčové produkty nové značky Bohemilk Opočno a následně bude doplněna o další aktuálně vyráběné, ale také zcela nové. Kreativního zpracování se ujala agentura Boomerang Communication. O režii reklamního spotu se postaral Martin Marček v produkci AdKolektiv.

 

Zdroj: know.cz

Praha, 25. března 2024