EuroShop 2023 hlásí velký zájem ze strany vystavovatelů

Od 26. února do 2. března 2023 se na Düsseldorfském výstavišti uskuteční již 21. ročník veletrhu EuroShop, největší mezinárodní veletrh pro maloobchod na světě. Jako každé tři roky bude i v roce nadcházejícím tou hlavní událostí pro globální maloobchodní průmysl. Zejména po posledních třech náročných letech hledají obchodníci kontakty a obchodní příležitosti.

„Stacionární maloobchod tvrdě zasáhla covidová krize. Nyní je čas jednat“, říká Elke Moebius, ředitelka veletrhu EuroShop. „Mnoho firem využilo měsíce, kdy musely mít zavřeno, k přehodnocení a novému uspořádání prodejních ploch, a investovalo do velkých projektů. A v tento moment je na řadě veletrh EuroShop“, doplňuje E. Moebius.

Stacionární maloobchod se změnil z prostého „place-to-store“ na „place-to-be“. Zákazníci chtějí, aby o ně bylo dobře postaráno, vychutnat si kulinářské lahůdky, setkat se s přáteli a mnoho dalšího. Nakupování v rodinné atmosféře s osobním poradenstvím je samozřejmě stále nezbytnou součástí maloobchodní DNA, ale již ne výhradně. Flexibilní design a uspořádání interiéru a pop-upy („vyskakovací upozornění) jsou stejně oblíbené jako informační a zábavní prostory s digitálními interaktivními nabídkami. Metaverzum je i v maloobchodě ve startovacích blocích.

Veletrh EuroShop 2023 odráží tyto trendy a prezentuje se obvykle rozmanitou nabídkou, vysokou kvalitou a jasným konceptem osmi dimenzí:

  • Shop Fitting & Store Design/ Visual Merchandising (haly 10,11,12)
  • Surfaces & Materials (hala 13)
  • Lighting (hala 9)
  • Food Service Equipment (hala 14)
  • Refrigeration & Energy Management (haly 14, 15, 16, 17)
  • Retail Technology (haly 4,5,6,7a)
  • Retail Marketing (haly 3 + 4)
  • Expo (hala 1)

Klíčoví hráči na palubě

Seznam již přihlášených firem je dlouhý. Zvláště velké oblibě se těší oblasti maloobchodní technologie, chlazení a energetický management, vybavení prodejen, design prodejen & vizuální merchandising. Níže uvádíme přehled některých dosud přihlášených firem:

Shop Fitting, Store Design & Visual Merchandising

Atrezzo, Caddie SAS, DLV, Grottini, Hans Boodt Mannequins, HMY Group, Itab, Jab Josef Anstoetz, Je Modern-Expo, Kingsmen, Konrad Knoblauch, Mago, Mannequins Bonami, Schweizer Project, Tegometall, Uecge, Umdasch, Wanzl.

Surfaces & Materials

3A Composites, Artstone Panel, EFKA, Forbo Flooring, Gerflor, Krion, Kronoplus, M. Kaindl, Röhm, Sibu, Steel Color.

Lighting

Bäro, DWD, Hera, Imoon, L&S Italia, Ledxon, Lival Oy Ab, Molto Luce, Oktalite, Signify Netherlands, Xal.

Food Service Equipment

Debag, Fri-Jado, Hobart, MHS Schneidetechnik, MIWE, Rational, S.A.M. Kuchler, Ubert, Unox Deutschland, Welbilt Deutschland, Wiesenheu.

Refrigeration & Energy Management

Arneg, Bitzer, Carel, CIAM, Criocabin, Danfoss, ebm-papst Mulfingen, Emerson Climate, Epta, Frost-Trol, ISA, Kaplanar, Luve Group, Pastorfrigor, Rehau, Schott, Viessmann, Wurm.

Retail Technology

4POS, Adyen, Axis, Bizerba, Blue Yonder, Checkpoint, Cima, CPI Crane Payment Innovations, Diebold Nixdorf, DIGI Deutschland, Epson, GK Software, Glory, Hanshow, Honeywell, Mettler-Toledo, NCR, Nedap, Partner Tech Europe, POS Tuning, Pricer, Pyramid, SES Imagotag, Tomra, Toshiba, Tyco, Verifone, Zebra.

Retail Marketing

Ameria, Holbox, Kendu In-Store, Kürten & Lechner, Moss, Oechsle Display, Ores Tanitim, Radio P.O.S., Scala, VFK Renzel.

Expo & Eventmarketing:

ADEXPO, Aluvision, beMatrix, Duo Messesysteme, Fundus7, IFES, Kohlhaas,

Memo Steel, Octanorm, Schendel & Pawlaczyk, Spacecube.

Přehled všech přihlášených vystavovatelů je k dispozici od konce září na  www.euroshop.de.

Veletrh EuroShop 2023 otevře svoje brány v neděli dne 26. února a potrvá do čtvrtka 2. března 2023, denně od 10.00 do 18.00 hodin. Vstupenky je možno pořídit pouze online na www.euroshop.de/1130, a to již od listopadu 2022. Denní vstup pořídí návštěvníci za 70,- Eur, dvoudenní pak za 120,- Eur a vstupenku na celou dobu trvání veletrhu za 165,- Eur.

Zdroj: BVV

V Praze, 25. listopadu 2022