Kaufland představil nové vlastní značky K-Bio a K-take it veggie

Koncem října představil Kaufland dvě nové produktové řady, které reagují na neustále se zvyšující poptávku zákazníků po vegetariánských, veganských a ekologických produktech. Zákazníci nyní najdou ve více než 120 prodejnách Kaufland nové vlastní značky s názvem K-take it veggie a K-Bio.

1-k_take_it_veggie_bio_vyrobek_na_vareni2Nová produktová řada vlastní značky K-take it veggie s více než 30 výrobky nabízí například jemné pomazánky, pikantní nápoje, „masa bez masa“, tofu či hotová jídla. Všechny výrobky jsou vegetariánské nebo veganské a představují alternativu k běžným výrobkům. Další novinka v podobě sortimentu K-Bio zahrnuje kolem 60 produktů z oblasti mléčných výrobků, těstovin, nealkoholických nápojů, a obilovin. V budoucnu se nabídka K-Bio bude ještě rozšiřovat.

Nová řada vlastních značek K-take it veggie a K-Bio je v letošním roce dalším počinem v oblasti vlastních značek společnosti Kaufland, která v průběhu léta rozšířila svůj sortiment o produktovou řadu K-Lactosefree, jež označuje výrobky se sníženým obsahem laktózy. Pod touto značkou najdou zákazníky například trvanlivé mléko, smetanu, jogurty, čerstvý sýr Cottage, tvaroh, máslo i podmáslí. U všech produktů vlastních značek klade Kaufland důraz především na kvalitu.

 

Zdroj: Kaufland

Praha, 8. listopadu 2016