Kaufland zavádí věrnostní kartu

Slevové akce, soutěže, výhody ušité na míru a mnoho dalšího je možné získat s novou věrnostní kartou Kaufland Card. Tu největší tuzemský obchodní řetězec uvedl na trh ve středu 12. února.

Zákazníci ji mohou získat buď v podobě mobilní aplikace, nebo ve formě plastové karty. „Jsme druhou zemí, ve které se Kaufland Card bude zavádět. Jedná se o personalizovaný věrnostní program pro zákazníky. Očekáváme, že během letošního roku se do něj zapojí  až 1,5 milionu lidí,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.

Za pravidelné využívání Kaufland Card mohou zákazníci získat odměnu v podobě věrnostních programů nebo možnosti soutěžit o různé ceny. V únoru mají šanci vyhrát zcela nový automobil Škoda Karoq. „Spektrum benefitů, které Kaufland Card nabídne, budeme neustále rozšiřovat. Chceme spolupracovat i s dalšími partnery, aby si naši zákazníci mohli užít výhody této karty nejen v Kauflandu,“ upřesnila mluvčí Renata Maierl.

Kaufland Card mohou zákazníci získat dvěma způsoby: v elektronické podobě stažením Kaufland aplikace v Apple Store nebo na Google Play či ve fyzické formě vyzvednutím v oddělení informací v kterékoli z prodejen. Registrovat se a kartu aktivovat poté mohou přímo v prodejně nebo z domova pomocí webového registračního formuláře na www.kauflandcard.cz.

„Naším zájmem je, aby držitelé věrnostních karet Kaufland Card měli informace o veškerých výhodách a aktuálních nabídkách, kdekoli a kdykoli. Najdou je v aplikaci, na webových stránkách, v letáku nebo na cenových etiketách v prodejnách,“ doplňuje Renata Maierl.

Plastovou kartu lze samozřejmě propojit s tou digitální. Na jeden digitální účet v aplikaci může mít zákazník přihlášených až pět fyzických karet.

 

Zdroj: Kaufland

Praha, 14. února 2020