KFC představil v České republice nový koncept restaurací

Jedna z prvních a nejnavštěvovanějších restaurací KFC na I. P. Pavlova prošla kompletní rekonstrukcí a 4. března 2016 se znovu otevřela pro zákazníky.

Strihani_paskyKFC představuje nové pojetí interiéru restaurací, které staví na historických základech značky a posiluje komunikaci hlavních hodnot KFC. Těmi jsou kvalita, čerstvost, lokální dodavatelé a ruční příprava pokrmů těsně před podáváním.

Změna a postupný vývoj konceptu interiéru restaurací vychází z potřeb moderní doby s důrazem na historický odkaz zakladatele KFC. Nasloucháme také přáním, prioritám a zvyšujícím se nárokům zákazníků.

To potvrzuje nejnovější průzkum společnosti KFC provedený ve spolupráci s výzkumnou agenturou IPSOS*, podle něhož vnímají návštěvníci restaurací rychlého občerstvení jako nejdůležitější aspekty provozu čerstvost pokrmů, rychlost obsluhy a používání kvalitních surovin. Důležitou roli pro dotázané hraje také cena a oblíbený pokrm.

Historie značky KFC sahá 75 let zpět, kdy Colonel Harland Sanders vytvořil originální směs 11 bylin a koření. Tato směs dodnes dodává kuřecímu masu z KFC jedinečnou a nezaměnitelnou chuť. „Za desetiletí svého působení prochází koncept restaurací KFC vývojovými změnami v souvislosti s rozvojem společnosti a nových trendů. Vysoké standardy nastavené samotným Harlandem Sandersem ovšem zůstávají stále stejné, protože věříme, že čerstvě připravené jídlo chutná nejlépe. Design restaurace se v současné době mění tak, aby co nejlépe odpovídal hodnotám značky,“ říká Libor Hubík, market director KFC CZ.

Základním stavebním prvkem nových restaurací je využití přírodních materiálů, jako jsou dřevo, cihly a živé rostliny, které v kombinaci se skleněnými panely vytvářejí příjemný světlý prostor. Stěny restaurací zdobí dekorace odkazující na historické kořeny a standardy značky KFC. Důležitou součástí nové generace restaurací je otevřená kuchyně. Ta dává hostům možnost nahlédnout, jak kuchaři KFC připravují nemleté kuřecí maso a další suroviny. Některé restaurace také zavádějí nový systém objednávání a výdeje pokrmů, jenž umožňuje navázat úzký kontakt s hosty a lépe naplnit jejich potřeby. „Osobní přístup k hostům je pro nás důležitý, při obsluze je oslovujeme jmény a vycházíme vstříc individuálním přáním,“ dodává Hubík. Součástí nového konceptu restaurací jsou také nové uniformy, které by se ve všech restauracích KFC měly objevit v průběhu letošního roku. Všechny nově otevírané a rekonstruované restaurace již budou navrženy v tomto novém pojetí. Tento design je možné v současné době již najít v restauracích v Kladně, Frýdku-Místku, Českých Budějovicích a Kolíně. KFC I. P. Pavlova je první restaurací v tomto designu v Praze.

Restaurace I. P. Pavlova

Restaurace KFC na I. P. Pavlova je jednou z prvních restaurací otevřených v České republice – provoz byl zahájen 11. ledna 2001. Její současná rekonstrukce tedy proběhla po 15 letech fungování. Jedná se o jednu z nejnavštěvovanějších restaurací v ČR a historicky první restauraci, ve které byl zaveden non-stop provoz (2003). V prvním týdnu od spuštění nonstop provozu dosáhla rekordního počtu obsloužených zákazníků v rámci jednoho týdne. Jednalo se o téměř 30 000 lidí, čímž byl vytvořen světový rekord KFC v počtu obsloužených hostů za týden.

Nový design restaurace zahrnuje všechny základní prvky nového konceptu, tedy využití přírodních materiálů – dřeva, cihel a rostlin doplněných o skleněné panely a grafiky umístěné na stěnách. Nechybí také otevřená kuchyně a digitální obrazovky prezentující nabídku. Restaurace má celkovou rozlohu 446 m2 a nové uspořádání nabízí o 30 míst k sezení více – celkem tedy 120. O spokojenost hostů se stará tým více než 100 zaměstnanců této pobočky.

V průběhu roku projde kuchařům restaurace KFC I. P. Pavlova rukama průměrně 27 tun obalovací směsi, zpracují 100 tun kuřecího masa a připraví okolo 70 tun hranolek. V letošním roce očekává tato pobočka překonání hranice 10 000 000 obsloužených zákazníků.

*Průzkum pro KFC byl proveden výzkumnou agenturou IPSOS v únoru 2016 na reprezentativním vzorku 525 osob ve věku 15-59 let.

 

Zdroj: Best Communications

Praha, 7. března 2016