Společnost Lidl se od 25. července 2024 připojuje k digitální revoluci a začíná zasílat své letáky prostřednictvím aplikace WhatsApp. Tento krok přináší zákazníkům nejen pohodlný, ale i ekologický způsob, jak se dostat k aktuálním nabídkám. Obchodní řetězec tak odpovídá na rostoucí oblibu digitálních médií a zároveň šetří přírodní zdroje. Digitální letáky nabídnou přehledné informace a budou šetrné k životnímu prostředí.
Každou neděli zašleme našim zákazníkům, kteří se přihlásili k našemu WhatsApp kanálu, nový digitální leták s nabídkami na následující týden. Jako poděkování za přihlášení bude mít zákazník možnost využít exkluzivní 5% kupón na jeden nákup. Ten obdrží noví odběratelé přímo do aplikace Lidl Plus. Tento kupón bude platný pouze jednou a jeho cílem bude motivovat zákazníky k využívání našich digitálních služeb.
„Tento krok nám umožní efektivněji komunikovat s našimi zákazníky a současně přispět k udržitelnosti, což je pro nás prioritou. S nadšením očekáváme, že naši zákazníci tuto novinku uvítají a pomohou nám tak chránit životní prostředí,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.
Zdroj: AMI Communications
Praha, 28. července 2024