MALL.CZ jako první český e-shop nabízí přes milion produktů

Internetový obchod MALL.CZ slaví překročení hranice jednoho milionu produktů a upevňuje tak svou pozici e-shopu s nejširší nabídkou zboží na českém trhu.

Překonání tohoto významného milníku navíc ukazuje, s jakou rychlostí MALL.CZ v posledních měsících roste – jen za posledních 12 měsíců do nabídky e-shopu přibylo na 650 000 položek a meziroční růst nabídky je tedy více než 180%. V nadcházejícím roce chce MALL svou nabídku rozšířit k hranici 3 milionů produktů.

Ke konci roku 2017 oslavil MALL dosažení milníku 200 000 produktů v nabídce. O dva a půl roku později již zákazníci MALLu mohou vybírat z pětinásobného množství zboží a mají k dispozici nabídku, která na českém internetu nemá obdoby. Dnes již MALL nabízí 23 kategorií a 357 podkategorií zboží a z e-shopu tak postupně vzniká místo, kde zákazníci najdou skutečně vše, co si na internetu chtějí koupit.

Mění se tak i nákupní chování zákazníků, kteří již na MALLu zdaleka nepořizují jen bílou techniku a elektroniku, ale v posledních měsících se čím dál častěji vracejí i pro zboží denní spotřeby a od tohoto jara také pro potraviny a nápoje, jejichž nabídka již zahrnuje takřka 5 000 položek. Ke kategoriím s nejširší nabídkou patří móda, věci do domácnosti a na zahradu, sportovní náčiní a také péče o dítě. Na MALLu mohou ale zákazníky pořídit vše od chovatelských potřeb přes elektroniku a drogerii až třeba po hudební nástroje nebo zážitkové poukazy. Přes MALL lze již objednat dokonce i auto – první vůz Hyundai si noví majitelé odvezli začátkem tohoto měsíce.

Na dynamickém rozšíření nabídky se ve vysoké míře podílí popularita partnerského prodeje MALL Partner. Na MALLu dnes prodává více než 800 partnerských obchodníků a zboží z marketplace tvoří už 25-30 % objednávek na MALL.CZ. Obchodníci totiž rychle zjišťují, že jim vstup na online tržiště otevírá nové možnosti růstu včetně prodeje v dalších pěti zemích, kde e-shop působí.

„MALL je od svého vzniku známý právě pro svoji širokou nabídku. Kromě čerstvého jídla prodáváme prakticky všechno. Je ale rozdíl, zda nabízíme dvacet typů vrtaček nebo sto. Naším cílem je mít nejširší nabídku v každé kategorii. Překročením magické mety jednoho milionu nabízených produktů se přibližujeme k nabídce velkých evropských hráčů,“ popisuje CEO MALL Group Oldřich Bajer.

S partnerským prodejem MALL začal již v listopadu roku 2012, kdy na MALL dorazily knihy významného online knihkupectví, se kterým MALL spolupracuje dodnes. Od té doby MALL díky zapojování dalších partnerů postupně buduje vlastní marketplace, přičemž v červenci minulého roku nabídka partnerů poprvé přerostla šíři nabídky samotného MALLu. Nyní již zboží v rámci marketplace tvoří přibližně čtyři pětiny nabídky MALLu.

„V následujících letech chceme s nabídkou dále růst, ale především ještě intenzivněji pracovat na špičkové uživatelské zkušenosti, aby naši zákazníci na MALLu vždy rychle našli, co hledají, a mohli využít ty nejlepší služby na trhu. Děkujeme tímto partnerům, kteří se do našeho modelu už zapojili a prodávají s námi. Naší ambicí je najít další stovky partnerů, se kterými můžeme nabídku pro zákazníky MALLu násobit,” uzavírá Bajer.

Prioritou MALLu pro následující měsíce je další technologický rozvoj s cílem udržet nabídku zboží maximálně přehlednou a pro zákazníky vytvořit „domovskou stránku“ pro nakupování, v rámci které každý snadno a rychle najde to, co si na internetu chce pořídit. MALL chce pokračovat v řízeném a udržitelném růstu s maximálním důrazem na uživatelskou spokojenost a v nadcházejícím roce se přiblížit k hranici 3 milionů produktů.

 

Zdroj: FYI

Praha, 19. června 2020