Mana spustila televizní kampaň s vlastní 3D reklamou

Český výrobce superpotravin Mana uvedl novou recepturu svého nejprodávanějšího produktu Origin a společně s tím sáhl k nejvýraznější změně designu od svého vzniku v roce 2014.

Nový design firma nenásilně představuje v televizní kampani zaměřené na novoroční předsevzetí. Reklama pochází z dílny interního 3D týmu Many, hlavní postavou je opět maskot značky, mluvící gorilí kosmonaut. Kampaň má kromě kanálů FTV Prima podporu také v digitálu, PR i v retailu.

Kampaň představuje nový produkt v novém designovém obalu, především má ale akviziční charakter, cílí na prodeje v retailu a na zákazníky, kteří produkt neznají nebo kteří k nutričně kompletnímu jídlu ve formě nápoje přistupují nedůvěřivě. “Novým spotem jsme jednak chtěli trochu pobavit naše stávající zákazníky, ale také ukázat v novém roce alternativu těm, kteří se třeba snaží cvičit, žít zdravě, ale kvůli svému časovému vytížení zbytečně hladoví, nebo naopak jí nezdravě. Lidí, kteří nemají čas si každý den přichystat několik plnohodnotných, vyvážených jídel, je mnoho. Ti všichni mohou z benefitů, které Mana přináší, profitovat,” říká brand manažerka Many Dita Pištěková.

Méně je více

Televizní spot představuje novou Manu, přesněji řečeno dosavadní produkt v prášku s novým složením pod označením Mark 6. Firma se neustále snaží recepturu potraviny zdokonalovat a jednou ročně pak vydává novou verzi produktu. Letos se poprvé od svého vzniku rozhodla provést výraznější změnu designu obalu a zapojit jednoduché barevné proužky.

“Chtěli jsme, aby i v retailu bylo na první pohled patrné, že se jedná o nový produkt. Design je něco, na čem jsme si vždy hodně zakládali. Jestliže designujeme pomocí nejmodernějších technologií a vědeckých studií to nejlepší funkční jídlo, musí to jít ruku v ruce i s čistým a estetickým designem,” míní spoluzakladatel startupu Grigory Vyatkin. Ten má v Maně od jejího vzniku na starosti vše, co reprezentuje značku na vizuální úrovni.

“Držíme se v designu ikonických postupů a hesla, že méně je více. První reakce zákazníků na nový styl jsou velmi pozitivní. Mana je teď ještě více fotogenická, díky čemuž teď vidíme i větší efekt a dosah na sociálních sítích,” všímá si Vyatkin.

V pořadí čtvrtý 3D spot vytvořený in house

Nové video je již čtvrté, které vytvořil interní digitální tým Many. V prvních dvou týdnech od spuštění kampaně video shlédlo na Youtube a sociálních sítích více než sto tisíc fanoušků. Na tvorbě videa se podílel tým v čele s Vyatkinem. “Hlavní tváří spotu je už tradičně maskot Cosmo Ape, který se zákazníky komunikuje v hravé formě. Ve všech videích se vždy snažíme zanést prvky humoru a nadsázky, které by měly, stejně jako Mana, být součástí našeho každodenního života,” říká Vyatkin. “Pouze dabing a sound design byl udělaný v externí spolupráci, jinak naše spoty od vytvoření konceptu až po postprodukci tvoříme interně. Máme zkušený designový tým, díky kterému můžeme věci a návrhy rychle upravovat a měnit. Je to efektivní a náklady jsou nižší, než kdybychom využili externí dodavatele.”

Kampaň v televizi podpoří prodeje v retailu

Nová kampaň odstartovala v nadlinkové komunikaci na kanálech FTV Prima na začátku ledna a poběží až do konce měsíce. Podporu má zajištěnou ve všech vyhledávačích, na sociálních sítích i v PR. Po skončení televizní kampaně firma spot více podpoří v onlinu. Český výrobce očekává díky kampani nárůst prodejů nejen na svém eshopu mojemana.cz, ale také v retailu, kde v loňském roce se svými prášky a drinky překonal tisíc prodejních jednotek.

S gorilím maskotem se zákazníci mohou také setkat v podlinkové komunikaci na vizuálech v místě prodeje. Mana plánuje svého maskota letos více zapojit do offlinové komunikace. Stane se tváří eventů, road show a ochutnávkových akcí, které firma připravuje i vzhledem k chystanému uvedení své rostlinné alternativy k masu pod názvem ManaBurger.

 

Zdroj: Heaven Labs s.r.o.

Praha, 29. ledna 2020