Nielsen rozšiřuje nabídku služeb v oblasti online prodeje

Informační a analytická společnost Nielsen a společnost pro analýzu e-komerce Profitero uzavřely strategické partnerství, které umožní včlenit produkt Digital Shelf 360 společnosti Profitero do nabídky společnosti Nielsen pro značky FMCG.

Partnerství rozšíří nabídku služeb společnosti Nielsen v oblasti e-komerce a umožní výrobcům nahlédnout souvislosti mezi analýzou digitálního prodeje a skutečnými prodejními statistikami. Rozšířená analýza jim pomůže porozumět důvodům, které stojí za vývojem jejich online prodejů a změnami podílů na trhu. V Evropě již Nielsen poskytuje měření online prodeje ve Velké Británii, Francii a Španělsku, a dále nabízí informace z velkých projektů v Nizozemsku a Turecku.

Profitero vnáší do partnerství rozvinutou technologii, globální pokrytí a bohatou nabídku analýz online prodeje. Denně pokrývá více než 300 milionů výrobků na 4 000 internetových stránek ve více než 40 zemích světa. Dokáže tak poskytnout komplexní pohled na celosvětový internetový prodej s hodnocením všech výkonových faktorů, včetně ceny, promocí, sortimentu, pořadí výsledků vyhledávání, informací o výrobku, hodnocení i recenzí, a nabídnout svým klientům maximální využití příležitostí v internetovém prodeji.

„Nielsen soustavně investuje do rozvoje obchodních vztahů, aby klientům zajistil přístup k rozsáhlé nabídce služeb v oblasti měření trhu a umožnil jim tak identifikovat a měřit příležitosti k rozvoji internetového obchodování,“ vysvětluje presidentka Nielsen pro nejvýznamnější trhy Karen Fichuk.

„Toto partnerství nás zase o krok přibližuje ke kompletnímu měření celé spotřeby, které by pokrývalo běžné i internetové nákupy, všechny typy prodejen, provozoven i venkovní prodej. V dnešním rychle se měnícím maloobchodním prostředí už internetový prodej nemůže být jen bonusem navíc, ale stává se nezbytnou součástí úspěchu pro každého hráče na poli maloobchodu,“ pokračuje.

Ředitel a spoluzakladatel společnosti Profitero Vol Pigrukh dodává: „Strategické partnerství společností Profitero a Nielsen posiluje naší pozici předního dodavatele analýz v oblasti e-komerce. Naše zjištění v oblasti internetového prodeje pomáhají výrobcům rychloobrátkového zboží zvyšovat internetový prodej a získávat větší podíly na trhu. Silné spojení společností Profitero a Nielsen nám umožní tento přístup ještě rozšířit na celý internetový trh a poskytnout výrobcům rychloobrátkového zboží nejucelenější řešení, které jim pomůže růst nejen na internetu, ale napříč všemi prodejními kanály.”

 

Zdroj: Nielsen Holdings plc

Praha, 15. dubna 2016