Novou marketingovou specialistkou společnosti Trikaya se stala Kristýna Vobecká

Do týmu brněnské realitní skupiny Trikaya přichází manažerka Kristýna Vobecká, která bude řídit marketingovou komunikaci obchodních center společnosti. Svými aktivitami tak v náročné době po koronavirové krizi podpoří brněnské centrum Futurum a pražské OC Řepy, které v letošním roce procházejí kompletní rekonstrukcí.

Do funkce marketingové specialistky realitní skupiny Trikaya nastoupila letos v srpnu bývalá marketingová manažerka obchodního centra Královo Pole Kristýna Vobecká. Jak již její minulost napovídá, ve své nové pozici bude mít na starosti veškeré marketingové aktivity pro obchodní centra Futurum a Řepy, která po rekonstrukci nabídnou veřejnosti širokou škálu nových obchodů a služeb.

„Moc mě těší, že jsem dostala důvěru, abych představila zmodernizovaná obchodní centra společnosti Trikaya. Beru si na starost marketingovou strategii obchodních center během jejich rekonstrukce i po ní a dále plánování marketingových aktivit, od organizování akcí přes spolupráci s nájemci až po komunikaci s dodavatelskými agenturami. Marketingovou komunikaci obchodních center během jejich rekonstrukce vnímám jako profesní výzvu a těším se, až budou centra v novém a budou lákat zajímavé nájemce a nákupů chtivé zákazníky,“ představuje své plány Kristýna Vobecká.

Brněnské obchodní centrum Futurum v současné době prochází rekonstrukcí, která skončí na podzim tohoto roku. Kromě rozšíření jeho pronajímatelné plochy o 3 000 m2 se návštěvníci s dětmi mohou těšit například na nový trampolínový park. První etapu rekonstrukce má již za sebou i obchodní centrum v pražských Řepích. Druhá etapa rekonstrukce tu začne 1. září 2020 a obchodníkům nabídne celkem 14 500 m2 pronajímatelné plochy. Návštěvníci se v něm mohou těšit na zcela novou gastro zónu, sportovně-relaxační zónu a nové obchody i služby. Práce tu potrvají až do poloviny příštího roku.

 

Zdroj: Ewing Public Relations

Praha, 12. srpna 2020