Nový interiér v prodejnách Lidl

Kromě výstavby prodejen nové generace Lidl zahájil remodeling vybraných stávajících prodejen. Několik desítek prodejen získá interiér s prvky nového konceptu.

GrafikaVedle výstavby prodejen podle nového konceptu tak Lidl startuje další zásadní investici do svých prodejen.

Vybrané prodejny Lidl získají v interiéru nový vzhled. Na stávajících prodejních plochách budou využity prvky konceptu prodejny nové generace, jež zákazníkům přinesou vzdušnější, čitelnější vzhled a příjemnější  nakupování a zaměstnancům zjednoduší manipulaci s produkty a práci s údržbou.

„Tímto remodelingem chceme našim zákazníkům i ve stávajících prodejnách poskytnout výhody prodejen nové generace, které stavební technologie těchto budov umožňují. Věříme, že příjemnější a pohodlnější nakupování ocení,“ okomentovala remodeling prodejny mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Remodeling proběhne v příštích měsících v několika desítkách prodejen po celé České republice. Zákazníci se tak mohou těšit například na nové, moderně koncipované zádveří, 3D grafické nápisy na stěnách pro lepší orientaci na prodejní ploše, nový vzhled pekárny, dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu, nebo nový systém pro prezentaci spotřebního zboží. I v těchto prodejnách budou instalovány pokladny s velkým odkládacím prostorem a ergonomickým pracovním místem pro zaměstnance. Celý interiér pak sjednotí šedá barva, jež celé prostředí zklidní a umožní tak lépe vyniknout vystavenému zboží a orientačnímu systému v prodejně.

 

Zdroj: Lidl

Praha, 4. srpna 2016