OC Rokycanská ve víru změn

Ve znamení velkých změn probíhá léto v obchodním centru Rokycanská (dříve OC Plzeň). Oblíbené místo nákupů obyvatel i návštěvníků Plzně v létě prošlo viditelným rebrandingem spojeným s novým názvem. Ten reprezentuje viditelné písmeno „R“, které se postupně propíše do opláštění centra na Rokycanské ulici.

Proměna vizuálního stylu reaguje na vnímání zákazníky i posun zaměření celého komplexu: z velkoformátové prodejny Tesco doplněné nákupní pasáží se stalo i díky modernímu designu a stavebním úpravám moderní obchodní centrum, které na ploše přes 29 000 m2 nabízí ve více než 50 jednotkách i řadu služeb a kvalitní gastro.

Modernizace se nejvýznamněji dotýká hlavního vstupu s průčelím. S ohledem na probíhající rekonstrukci směřující k markantnímu prosvětlení, novým materiálům a celkovému zvýšení komfortu zákazníků zůstane hlavní vstup do centra uzavřený do začátku podzimu. Pro návštěvníky byl zprovozněn blízký vedlejší vstup navazující na venkovní parking.

Vytvořením příjemného moderního prostředí chceme zákazníky motivovat k opakovaným návštěvám a nákupům. Nový název a grafické ztvárnění vycházejí z rozsáhlého průzkumu mezi obyvateli Plzně. Dochází k přirozené transformaci, která OC Rokycanská lépe usadí do kontextu města a identifikaci s lokalitou,“ vysvětluje Milan Panuška, ředitel centra. Jeho majitelem je Nemovitostní fond Trigea, stavební úpravy má na starosti společnost CBRE, která centrum také spravuje.

Vlastníka k rozsáhlým investicím motivovalo několik důvodů. K hlavním patří posun očekávání návštěvníků, kteří si od návštěvy slibují větší, i estetický, zážitek. Vzhledem k velmi dobrým výsledkům OC Rokycanská i v době koronavirových opatření je cílem další posílení pozice centra na plzeňském maloobchodním trhu.

Ukázalo se, že obliba formátu otevřené nákupní galerie napojené na kvalitní hypermarket roste. Lidé nakupují velmi efektivně. Služby, zábava nebo gastro jsou dalším podnětem návštěvy nebo vyšších útrat. V tomto ohledu je Rokycanská velmi přátelským, přehledným, příjemným a bezpečným místem pro každodenní i vetší nákupy. Přesně tyto atributy probíhající rekonstrukce posiluje,“ dodává Pavel Urban za CBRE.

Na revitalizaci vnějších prostor a opláštění centra naváže v budoucnosti rekonstrukce interiérů, která se bude týkat zejména společných ploch. Probíhat bude po etapách, aby nebyl narušen provoz centra a pohyb návštěvníků. Ve vnitřních prostorách přibude zeleň, pohodlná místa pro odpočinek a další prvky z kategorie přírodní architektury.

Uvedené úpravy vítají také nájemci. Za posledních 15 měsíců, které poznamenala protipandemická opatření, i díky aktivnímu přístupu centra neskončil ani jeden provozovatel. Naopak se chystá otevření dvou nových obchodů, které vhodně doplní stávající nabídku zboží a služeb. Za plzeňskými zákazníky na Rokycanskou míří vyhlášený tuzemský výrobce kuchyňského nádobí a náčiní Tescoma, jehož designové produkty již několik let sbírají prestižní ocenění Red Dot Design Awards. Gastronomickou nabídku pak rozšíří oblíbená Dědova farma, zaměřená na české potraviny a gourmet lahůdky.

 

Zdroj: Community s.r.o.

Praha, 4. srpna 2021