Penny posílili Vojtěch a Chmelař

PENNY výrazně posiluje na manažerských pozicích. Vedoucím strategického marketingu se stal Vít Vojtěch ze španělského diskontního řetězce Dia a vedoucím oddělení nákupu Petr Chmelař z Globusu.

Petr Chmelař nastoupil na pozici vedoucího oddělení nákupu PENNY, jako nástupce Marka Doležala. Do PENNY přechází z obdobné pozice, ve které působil 12 let v řetězci Globus. Petr Chmelař vystudoval v letech 1996 až 2001 obor Mezinárodní obchod a logistika na Vysoké škole ekonomické v Praze. Má rovněž bohaté zkušenosti ze společností Lidl, Plus Diskont a Ahold v České republice. Marek Doležal po 6 letech na pozici vedoucího nákupu přechází na nové projekty v rámci skupiny REWE Group.

„Kdo mě zná, ví, že mým cílem je posouvat věci dál. Proto jsem po 12 letech cítil, že potřebuji nové výzvy. Naplňování potřeb stovek tisíců zákazníků PENNY na takřka 400 místech po celé republice, a zároveň přinášení inovací a zohledňování nových trendů v nakupování, to je pro mě výzva,“ okomentoval svůj příchod do PENNY Petr Chmelař a dodal: „Mým cílem je, abychom lidem nabízeli moderní diskontní sortiment, kde poměr ceny a kvality bude nejlepší na našem trhu. Věřím v sílu zejména domácích lokálních výrobců. Jsem si jist, že společně můžeme naši pozici v regionech upevňovat a zlepšovat. V této složité a nejisté době bude zároveň pro zákazníky klíčové nakupování za co možná nejvýhodnější ceny na trhu. Tu bude PENNY vždy garantovat. Důraz budeme i nadále klást na kvalitu, zdraví, procesy výroby, například animal welfare.“

Vedoucím strategického marketingu PENNY je nově Vít Vojtěch. Na této pozici vystřídal Zlatu Ulrichovou. Vít Vojtěch vystudoval v letech 1997 až 2003 Vysokou školu ekonomickou, obor komerční komunikace. V posledním roce působil jako ředitel promotion akcí španělského diskontního řetězce Dia, který má jen ve Španělsku přes 3 000 obchodů. Dříve působil v České republice či v Německu mimo jiné ve společnostech Kaufland, Danone, Staropramen nebo Jan Becher. „Vždy se mi líbilo, jak PENNY v České republice komunikuje – konzistentně, chytře, jednoduše – prostě Hezky česky! Marketing v PENNY byl vždy na vysoké úrovni, však také za ním stojí zkušený tým, se kterým jsem se těšil na novou spolupráci. Dobrou kreativitu mám rád, sám jsem začínal jako copywriter, a již mám mnoho nápadů, jak posunout PENNY na další úroveň. V mojí roli mohu, tak jako ve Španělsku, vést i promoce a mít tak zásadní vliv na směřování a další úspěchy PENNY,“ popsal Vít Vojtěch svoji motivaci.

 

Zdroj: Penny Market s.r.o.

Praha, 19. října 2020