Skupina Schwarz zaznamenala významný pokrok v plnění cílů REset plastové strategie

Skupina Schwarz, která je známá svým pokrokovým přístupem k oběhovému hospodářství, se rychle přibližuje k naplnění svých cílů v rámci celoskupinové REset plastové strategie. Díky intenzivnější spolupráci a synergii společností Schwarz Produktion, Kaufland, Lidl a společnosti PreZero dosahuje koncern již nyní velkých úspěchů na mezinárodní úrovni i na úrovni jednotlivých zemí.

Potvrzují to i následující čísla za rok 2021:

  • Společnosti Kaufland a Lidl (společně za všechny země, ve kterých působí) snížily používání plastů v obalech vlastních značek o 18 %, čímž se výrazně přiblížily cíli REset plastové strategie (do roku 2025 používat o 20 % méně plastů).
  • Dalším cílem skupiny Schwarz je používat do roku 2025 v obalech vlastních značek Kaufland a Lidl v průměru 25 % recyklovaného plastu. V současné době se ve všech zemí používá průměrně 14 % recyklovaného materiálu. Skupina Schwarz toho dosáhla zejména úspěšnou přeměnou nevratných PET lahví vyráběných společností Schwarz Produktion na 100% rPET (s výjimkou víčka a etikety).
  • Ve všech 32 zemích, kde Kaufland a Lidl působí, dosáhla skupina Schwarz v současné době maximální recyklovatelnosti 50 % obalů svých vlastních značek, což odpovídá přesně polovině stanoveného cíle.

Skupina Schwarz staví na svém dosavadním úspěchu a neustále rozvíjí udržitelná opatření, která přispívají k dosažení stanovených cílů. Vedle zlepšení v oblasti snižování množství plastů se zaměřuje především na používání recyklovaného materiálu a zvyšování recyklovatelnosti.

Méně plastů – uzavřený cyklus – s touto vizí REset plastové strategie hledí skupina Schwarz do udržitelné budoucnosti. Obchodní skupina pracuje na plnění svých cílů nepřetržitě ve všech svých společnostech.

 

Zdroj: Relative PR & Consultancy, s.r.o.

Praha, 24. srpna 2022