Udržitelnost pro výrobu a obchod aneb Být udržitelný není jen marketingový slogan

Již 5. ročník semináře na téma Udržitelnost pro výrobu a obchod přinese zkušenosti a případové studie firem a institucí, které již odpovědnost a udržitelnost do svých firemních DNA začlenily. Nevyhneme se ani tématům spojeným s dopady pandemie COVID-19 na aktivity a projekty firem v oblasti udržitelnosti.

O Udržitelnosti v obchodním řetězci bude hovořit Eliška Froschová Stehlíková, CSR specialista Lidl Česká republika.

„Náš sortiment tvoří převážně výrobky vlastních značek. Díky tomu máme možnost ovlivňovat jejich kvalitu v souladu s našimi závazky a zásadami pro udržitelný nákup surovin. O odpovědný a udržitelný přístup se snažíme nejen vůči zákazníkům, ale i dodavatelům, obchodním partnerům a zaměstnancům. Nedílnou součástí všech procesů je také ohleduplnost k životnímu prostředí. V příspěvku představíme Model společenské odpovědnosti, podle kterého udržitelný přístup ve všech uvedených oblastech řídíme a komunikujeme,“ říká.

Na jaké další příspěvky a na které prezentující se můžete dále těšit?

  • Udržitelnost a česká populace. Informace z výzkumů agentury Ipsos k tématům CSR a udržitelnosti a vliv důsledků COVID-19 přinese Tomáš Macků, External Affairs Director společnosti Ipsos.
  • O tom, že udržitelné značky umožňují udržitelnou spotřebu posluchače přesvědčí Gabriel Makki, Business Unit Director, Procter and Gamble, vedoucí marketingového týmu Fabric & Home Care ve střední Evropě.
  • Jaroslav Malina, Chief Digital Officer @ McCANN Prague se zaměří na udržitelnost z pohledu značky.
  • Martin Hejl, jednatel společnosti THIMM Obaly bude hovořit o tom, jaký pozitivní dopad má digitalizace na udržitelnost, když ji správně uchopíte.
  • O certifikovaných systémech udržitelnosti od výroby po retail (UTZ/RSPO/MSC) bude mluvit Hana Brožková a David Šíma, ze společnosti Bureau Veritas Certification CZ.
  • Tomáš Bílý, externí konzultant pro Fairtrade Česko a Slovensko představí principy Certifikace Fairtrade jako nástroj udržitelnosti.

Termín konání: 9.9. 2020, 9:00 – 16:00

Místo konání: Akademický klub VŠE v Praze, Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W.

Churchilla 4, 130 67 Praha 3 (vchod z Italské ulice)

Podrobnější informace k programu a elektronická přihláška jsou k dispozici na https://www.retailnews.cz/konference/udrzitelnost2020/

Na tomto webu jsou přístupné také informace a prezentace z předcházejících ročníků.

Seminář připravují společnosti Press21 a THIMM the Highpack Group ve spolupráci s katedrou obchodního podnikání a komerčních komunikací Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze. Odborným garantem je Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.

 

Nezapomeňte se zaregistrovat co nejdříve.

Těšíme se na Vás hned po prázdninách!

 

Praha, 12. července 2020