udrzitelnost2020

Udržitelnost pro výrobu a obchod

– aneb Být udržitelný není jen marketingový slogan.

 

 

Stále více firem nemyslí jen na aktuální ekonomický výsledek, ale také na roky následující… Již 5. ročník semináře na téma udržitelnost přinese zkušenosti a případové studie firem a institucí, které již odpovědnost a udržitelnost do svých aktivit začlenily.

Seminář připravují společnosti Press21 a THIMM the Highpack Group ve spolupráci s katedrou obchodního podnikání a komerčních komunikací Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze.

Odborným garantem je Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.


Termín konání: 8.9.2020, 9:00 – 16:00

Místo konání:
Akademický klub VŠE v Praze, Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3
Vstup z Italské ulice.


Výběr z programu

 

MYSLÍME TO S UDRŽITELNOSTÍ VÁŽNĚ NEBO O NÍ JEN MLUVÍME?

Jak se mění vnímání udržitelnosti z pohledu spotřebitele

            Aktuální informace z výzkumu

Udržitelnost jako klíčové slovo komunikace

            Udržitelnost z pohledu světa reklamy, AKA

Zákazník se rozhoduje při nákupu podle udržitelnosti výrobce a obchodníka. Realita nebo odhad budoucího vývoje?

            SOCR ČR

 Udržitelnost v obchodním řetězci (Case study společnosti Lidl)

            Zuzana Holá, Vedoucí firemní komunikace

 

SPOTŘEBITEL SE PTÁ

Management životního cyklu Arielu (Case study společnosti Procter and Gamble)

Gabriel Makki, Business Unit Director, Procter and Gamble, vedoucí marketingového týmu Fabric & Home Care ve střední Evropě

 Jaký pozitivní dopad má digitalizace na udržitelnost, když ji správně uchopíte

Martin Hejl, jednatel THIMM Obaly

 

INICIATIVY, KTERÉ INFORMUJÍ I POMÁHAJÍ

 Certifikace Fairtrade jako nástroj udržitelnosti

Tomáš Bílý, externí konzultant pro Fairtrade Česko a Slovensko

 Certifikované systémy udržitelnosti od výroby po retail (UTZ/RSPO/MSC)

Hana Brožová, auditorka Bureau Veritas Certification CZ / David Šíma, ředitel certifikační divize, Bureau Veritas Certification CZ

 

15:30-16:00   ZÁVĚREČNÁ DISKUZE – NETWORKING

 


Seminář připravily společnosti Press21 a THIMM Packaging ve spolupráci s katedrou obchodního podnikání a komerčních komunikací Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze a partnery.

Odborným garantem je Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.