V soutěži Czech Top Shop získal speciální cenu T-Mobile za ojediněle koncepčně řešenou prodejnu

V 1. ročníku soutěže Czech Top Shop, v níž změřily síly kamenné provozovny služeb a zboží, obdržela speciální cenu společnost T-Mobile a její prodejna Magenta Experience Center, která se nachází v OC Arkády Pankrác. Jde o výjimečný koncept nejen v České republice, ale v celé skupině Deutsche Telekom.

„Sektor obchodu se jako celek stále více posouvá do digitálního světa, jednoznačným důkazem je i oceněná prodejna Magenta Experience Center. Ta nabízí multifunkční prostor na co-working, herní zónu, podcastové studio nebo představení chytré domácnosti, stejně jako edukační a konferenční prostory s možností uspořádat vlastní firemní akce. Zřetelně se tak potvrzuje, že obchodníci se snaží neustále zlepšovat své služby a hledají inovativní řešení pro své zákazníky,“ uvedl Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR a předseda poroty soutěže.

Prodejna Magenta Experience Center s plochou přesahující 800 metrů čtverečních byla oficiálně otevřena v únoru 2021. Tento zcela ojedinělý koncept se skupina Deutsche Telekom rozhodla otestovat právě v České republice. Provoz klade důraz na ekologii, recyklaci, udržitelnost i podporu mladých tuzemských firem. Unikátním prvkem je aquaponická farma, tedy vertikální zahrady nebo živé zelené stropy. První návrhy Magenta Experience Center vznikly v červnu 2020 na třídenním T-Hackathonu, kterého se zúčastnilo 44 studentů českých škol v 17 týmech. Ze vzešlých nápadů jich T-Mobile při realizaci 11 využil. Finální návrh vznikl v budapešťské architektonické kanceláři art1st ve spolupráci s architekty skupiny Deutsche Telekom.

„Velmi nás těší získané ocenění Czech Top Shop 2020. Potvrzuje nám, že jsme se konceptem Magenta Experience Center vydali správným směrem. Naším cílem bylo přiblížit se zákazníkům, jejich potřebám a nabídnout jim na jednom místě kombinaci informací, zábavy i relaxace. Magenta Experience Center představuje jedinečný vzdělávací prostor se spoustou možností. Konat se zde budou workshopy, pořádáme on-line přednášky a jsou odsud vzdáleně moderovány konference. Máme ambici překonávat bariéry digitálního a technologického světa. Místo je určené i pro pořádání inspirativních talk show se zajímavými osobnostmi a má sloužit rovněž jako centrum zábavy nebo odpočinku při šálku skvělé kávy,“ shrnul Michal Dvorský, ředitel maloobchodního prodeje ve společnosti T-Mobile.

V 1. ročníku soutěže Czech Top Shop 2020 se na prvním místě umístila prodejna Rossmann (ulice Komunardů v pražských Holešovicích). Na druhém místě skončila prodejna Nike (Fashion Arena Prague Outlet) a třetí pak prodejna Clinique (OC Westfield Chodov).

„Soutěž Czech Top Shop hodnotí kamenné provozovny prodeje zboží a služeb, které na měsíční bázi navštěvují vyškolení inspektoři. Jde vlastně o určitou analogii Michelinských hvězd udělovaných nejlepším restauracím. Na základě prezentace inspektorů určí celkové výsledky za daný rok odborná porota složená z profesionálů v oblasti maloobchodu, marketingu nebo vzdělávání v tomto oboru,“ vysvětlil Jiří Beran, Managing Partner portálu mistoprodeje.cz a jeden ze členů odborné poroty.

 

Zdroj: DDeM, s.r.o.

Praha, 28. dubna 2021