Zapište si do kalendáře 9.9.: Seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod aneb Být udržitelný není jen marketingový slogan

Již 5. ročník semináře na téma udržitelnost přinese zkušenosti a případové studie firem a institucí, které již odpovědnost a udržitelnost do svých aktivit začlenily.

Udržitelnost a česká populace. Informace z výzkumů agentury Ipsos k tématům CSR a udržitelnosti a vliv důsledků COVID-19 přinese Tomáš Macků, External Affairs Director společnosti Ipsos. Eliška Froschová Stehlíková, vedoucí CSR projektů – oddělení komunikace ve společnosti Lidl, bude hovořit o udržitelnosti v obchodním řetězci (Case study společnosti Lidl).

Martin Hejl, jednatel společnosti THIMM Obaly bude hovořit o tom, jaký pozitivní dopad má digitalizace na udržitelnost, když ji správně uchopíte. O certifikovaných systémech udržitelnosti od výroby po retail (UTZ/RSPO/MSC) bude mluvit Hana Brožková a David Šíma, ze společnosti Bureau Veritas Certification CZ. Tomáš Bílý, externí konzultant pro Fairtrade Česko a Slovensko představí principy Certifikace Fairtrade jako nástroj udržitelnosti.

Podrobnější informace k programu a elektronická přihláška jsou k dispozici na https://www.retailnews.cz/konference/udrzitelnost2020/

Na tomto webu jsou přístupné také informace a prezentace z předcházejících ročníků.

Seminář připravují společnosti Press21 a THIMM the Highpack Group ve spolupráci s katedrou obchodního podnikání a komerčních komunikací Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze. Odborným garantem je Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.

Termín konání: 9.9. 2020, 9:00 – 16:00

Místo konání: Akademický klub VŠE v Praze, Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3.

Praha, 28. června 2020