Značka Schwarzkopf otevřela v Berlíně svůj první zážitkový obchod

V Berlíně vzniklo jedinečné místo pro setkávání, vzdělávání, zážitky a inspiraci: House of Schwarzkopf – spojení dědictví, řemesla a inovací. To vše pod jednou střechou v nádherně navrženém salonu a obchodu, který pro veřejnost otevřel 2. října 2021.

House of Schwarzkopf se nachází v samém srdci Berlína, kde Hans Schwarzkopf položil základy této ikonické značky pro vlasovou péči. „Nový House of Schwarzkopf představuje spojení 120 let zkušeností s nejmodernějšími technologiemi. Je to místo střetu minulosti a budoucnosti, kde můžete hodnoty, produkty a historii značky nejen vidět, ale také sami zažít na vlastní kůži, nyní v ještě dostupnější formě,“ říká Rik Strubel, Chief Marketing Officer Henkel Beauty Care.

Důležitá je personalizace: House of Schwarzkopf zve každého návštěvníka, aby prozkoumal a aktivně svou krásu vytvářel, a to hned v několika digitálních i nedigitálních sekcích. „Díky nejmodernějším technologiím si může každý host vyzkoušet různé barvy na vlasy v kouzelném zrcadle nebo si udělat 3D selfie v ojedinělém prostoru pro zachycení vlastní krásy. Důležitou součástí je také stůl, kde se můžete nechat okouzlit vůněmi ze světa Schwarzkopf. A na závěr vám naši experti namíchají produkt odpovídající přesně vašim potřebám. Výsledkem návštěvy je tak jedinečný, osobní a neopakovatelný zážitek,“ vysvětluje Ivona Fojtíková Senior Brand Manager v divizi Beauty Care společnosti HENKEL ČR.

Kromě profesionálních produktů a sezónních limitovaných řad je v House of Schwarzkopf také exkluzivně dostupná nová vlajková značka neboli Schwarzkopf flagship brand. Ta umožňuje spotřebitelům odnést si kousek tohoto podmanivého zážitku k sobě domů. A zažívat jej znovu a znovu. Nová exkluzivní značka kombinuje průkopnického ducha Hanse Schwarzkopfa, pečlivě vybrané ingredience a udržitelné balení.

„Ti, kterým se zdá Berlín vzdálený, o nic nepřichází. House of Schwarzkopf je totiž dostupný také online ve virtuální prohlídce na www.schwarzkopf.de. Všichni po celém světě tak mohou jedinečné místo prozkoumat z pohodlí svého domova. Navíc jsou i všechny produkty dostupné v novém e-shopu, proto není problém si je zakoupit,“ dodává Ivona Fojtíková.

 

Zdroj: FleishmanHillard

Praha, 5. listopadu 2021