Oblíbená skandinávská značka NATURLI‘ vstoupila na český trh. Jedná se tak o další zajímavé zpestření nabídky pro milovníky potravin na rostlinné bázi.
Zájem Čechů o produkty rostlinného původu neustále roste. Téměř 30 % z nich chce konzumovat více rostlinných než živočišných výrobků. Hlavní motivací je provést zásadní změnu životního stylu, jídelníčku a postoje k udržitelnosti. Rostoucí poptávky spotřebitelů po zdravějším a ekologičtějším stravování se rozhodla využít osvědčená skandinávská značka NATURLI‘ uvedením svých stoprocentně rostlinných mražených výrobků.
Zaměřeno nejen na vegany
Novinky pod značkou NATURLI‘ by měly oslovit zejména vegany, flexitariány (cíleně omezují spotřebu masa) a spotřebitele, kteří chtějí vyzkoušet něco nového. „V maloobchodě budou v nabídce nejen rostlinné varianty oblíbených masových pokrmů – mleté, nugetky, řízek, falafel, klobásky a kuličky, ale také dvě pizzy s rostlinnou alternativou šunky či mletého masa a čtyři lahodné zmrzliny. Pro oblast food service máme připraveny tři položky – mleté, klobásky a burger,“ říká Šárka Grecu z oddělení marketingu společnosti Orkla Foods Česko a Slovensko, která je distributorem značky NATURLI‘ pro český trh.
Zpočátku budou produkty k dostání v online obchodech Rohlík.cz a Košík.cz. Produktová nabídka bude postupně rozšiřována tak, aby z ní spotřebitel byl schopen sestavit stoprocentně rostlinné menu na celý den bez kompromisu v chuti.
Značka NATURLI‘ byla založena v roce 1988 v Dánsku. Její aktuální nabídka se skládá z rostlinných produktů na bázi luštěnin, které se svou strukturou a chutí velmi podobají masným a mléčným výrobkům.