Bezpečnost v obchodě z pohledu legislativy

Co si bezpečnostní agentura může dovolit vůči zákazníkovi

Každý z nás se již alespoň jednou setkal s pracovníkem nebo pracovnicí bezpečnostní agentury, a to například v obchodech, na sportovních kláních, festivalech, či při jiných příležitostech.

Obvykle se do křížku s takovými pracovníky člověk jen tak nedostane, a pokud přece jen ano, je z nastalé situace natolik zaskočen, že ani netuší, jaká má vlastně práva. Celý článek

Retail Summit 2017

Důraz na digitální transformaci obchodu

Maloobchodní trh prochází další revoluční změnou – digitální transformace definitivně instalovala na královský trůn zákazníka. A ten se chová pro řadu obchodníků i výrobců nečekaně…

Zákazník odmítá respektovat hranice, které mu byly doposud vnucovány, ať ze strany firem či politiků. Chce komunikovat a nakupovat s využitím všech možností, které mu nabízí dnešní digitální doba. Přitom však není připraven zahodit to dobré, tradiční. Celý článek

Komerční článek

Vysílání zaměstnanců do členských států EU, zejména na Slovensko

Stalo se zcela běžným, že čeští zaměstnavatelé realizují zakázky v zahraničí, a to prostřednictvím svých zaměstnanců vysílaných z České republiky. S vysláním zaměstnanců jsou spojeny mnohé povinnosti, které je třeba znát a splnit dříve než práce v zahraničí začne.

Jedná se zejména o splnění oznamovacích povinností při vyslání zaměstnanců, poskytnutí minimálních pracovněprávních podmínek vyslaných zaměstnanců, jsou-li ve státě vyslání výhodnější, zdanění vyslaných zaměstnanců ve státě vyslání a jejich pojištění na sociální zabezpečení. Ukažme si na příkladu Slovenska, které je největším obchodním partnerem, ty nejdůležitější povinnosti. Celý článek

Nové odpadové zákony se zatím odkládají

Na co se budou muset firmy připravit?

Jak dopadne nový zákon o odpadech na podnikatele a obchodníky? Pokud normy úspěšně projdou legislativním procesem, nezačnou platit dříve než v roce 2018.

Legislativní rada vlády (LRV) se vrátila k projednávání navzájem souvisejících legislativních norem z oblasti odpadového hospodářství – návrhu zákona o odpadech a návrhu zákona o vybraných výrobcích s ukončenou životností. Začátkem září LRV vrátila Ministerstvu životního prostředí návrhy k dopracování. Celý článek

Nejcennější značky světa

Kralují Apple a Google

Celková hodnota stovky nejlepších globálních značek se letos proti roku 2015 zvýšila o 4,8 % na 1796,4 mld. USD. Žebříčku TOP 100, který již 17. zveřejnila americká společnost Interbrand, opět vévodí technologický sektor. Ze stovky nejdražšíc  značek do něho patří 29.

Na špici TOP 100 čtvrtý rok po sobě stanula značka Apple následovaná Googlem a Coca-Colou. Z prvních 10 nejdražších značek je sedm amerických. Celý článek

Bezpečnost v obchodě

Kombinace fyzické ostrahy a inteligentních technologií

Jednou z největších výzev pro obchod je implementace maximálně možných bezpečnostních opatření tak, aby nenarušovala obvyklé nákupní zvyklosti poctivého zákazníka.

Obchod v průměru vynakládá na bezpečnostní opatření něco přes 0,3 % obratu, udávají veřejně dostupná data za německý trh. Ovšem stávající možnosti techniky nejsou zdaleka vyčerpané. Celý článek

Komerční článek

Vitakraft Poésie

V čem spočívá její jedinečnost?

Především v chuti – zvířata, stejně jako lidé, mají ráda pestrou stravu. O kočkách to platí dvojnásob, ty jsou svou vybíravostí přímo pověstné. Proč jim tedy nedopřát, aby si měly z čeho vybírat? K dispozici jsou chutné kousky šťavnatého masa v kombinaci s jemnou omáčkou, želé nebo s vaječnou omeletou. Všechny deklarované přísady jsou zřetelně viditelné.

Před uvedením na trh byla testována reakce 1000 spotřebitelů na tento výrobek. A jaké jsou výsledky?

Celý článek