Komerční článek

Jděte s dobou. Jak zaujmout v místě prodeje?

V záplavě reklamních sdělení, která zákazníky obklopují kamkoliv se vydají, je stále mnohem těžší zaujmout a vystoupit z davu. Prodejci se proto poohlíží po nových druzích reklamních poutačů, které kromě funkce sdělovací doplní prodejny o funkci estetickou. A zdá se, že to je ta správná cesta.

V době internetu těžko najdete web, který neobsahuje reklamní sdělení. Uživatelé, přinejmenším ti mladí, si postupem času vybudovali takzvanou bannerovou slepotu.

Ta se pak z online prostředí postupně přesunula i do prodejních prostor. Je tak čím dál těžší získat pozornost potenciálního zákazníka, ať už přímo ve vaší prodejně nebo v jejím okolí.

Reklamní poutače tak musí zaujmout nejen sdělením, které nesou, ale také samotným provedením.

 

T-Frame, rám s výplní potištěnou látkou

T-Frame_světelné rámy s výplní potištěnou látkouPlakátovací plochy nebo různé poutače na nás během dne číhají takřka na každém kroku. Často působí jako pěst na oko a neladí s interiérem prodejny, čímž snižují celkový dojem z nákupu.

Trendem však je, že se nakupování stává zážitkem, a prodejny se tomuto začínají přizpůsobovat. Mnoho společností podrobuje své obchody rozsáhlým rekonstrukcím. Cílem je zmodernizovat a celkově zpříjemnit jejich návštěvu.

Tomu se přizpůsobuje také podoba reklamy. Nejnovější technologie dnes umožňují velké vizuály vystavit tak, aniž by jej lemoval nevzhledný rám. T-Frame je možné volně postavit do výlohy, ale dají se také připevnit na zeď.

Na rozdíl od většiny poutačů svítí a jsou tak těžko přehlédnutelné. Uvnitř se totiž nachází nejmodernější LED diody se širokým rozptylem světla.

 

 

 

Podlahový plakátový poutač

Podlahové plakátové poutačeA co dělat, když je prodejna příliš malá, aby v ní svítil velký T-frame? Informujte zákazníka o probíhající akci pomocí podlahového plakátového poutače. Hojně se využívají například v drogériích, kde jejich umístění u regálu trefně informuje o aktuálních akcích a doplňuje další POS materiály.

Podlahové poutače jsou na rozdíl od často využívaných nálepek odolné. Nemusíte se bát, že vaši reklamu zničí čistící stroj nebo zákazníci, kteří se po něm budou procházet. Vydrží velmi dlouho a po skončení prodejní akce je nemusíte složitě odlepovat. Vyměnit reklamní sdělení, stejně jako jej přemístit, je otázka několika minut.

Reklamní sdělení v prodejnách v dnešní době nemusí z interiéru vystupovat. Může se stát jeho nedílnou součástí a doplňkem, který jej naopak ještě vylepší.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.