Zelenou má dynamická reklama

GIMMO aneb Virtuální Promotér exkluzivně v ČR!

Zcela čerstvou novinkou ve světě interaktivní reklamy je GIMMO virtual promoter, který v ČR na trh uvádí exkluzivně společnost ppm factum.

Jde o unikátní bezdotykový nosič informací, reklamy a zábavy, ovládaný pouze gesty. Promotér může přinášet jakékoli produktové sdělení v libovolném formátu. Důležitá je jeho hravá forma komunikace, kterou zaujme kolemjdoucí a má reálnou sílu je zastavit.

Na digitální nosiče informací, zábavy či reklamy narazíte úplně všude. Je ale ten správný čas pořídit si takové zařízení do vaší provozovny?

A které vlastně zvolit? Pokud váháte, je dobré rozhlédnout se, co je vlatně dnes už možné.

Zelenou má dynamická reklama. Ovšem LCD obrazovek, promítajících reklamní spoty, ať už v provozovnách nebo na chodbách galerií, rychle přibývá. Logicky tudíž klesá jejich účinnost. Dnes už nikoho taková obrazovka nezastaví. V kontextu moderních trendů se více a více objevují interaktivní nosiče informací, které umožňují zákazníkům ovlivnit obsah vašeho sdělení – najít si to, co je opravdu zajímá. V tu chvíli se stáváte zákazníkovi partnerem a produktové sdělení je pak vnímáno mnohem pozitivněji než v případě klasické reklamy.

Jak GIMMO vlastně funguje? Jednoduše!

Princip je jednoduchý – zařízení je zticha, dokud se mu do dosahu nedostane potenciální uživatel. Virtuální asistent na displeji se umí zabavit sám, ale jakmile vycítí společnost, aktivně na kolejdoucího začne volat nebo na sebe jinak upozorňovat za účelem navázat vzájemnou komunikaci.

Dále pak dotyčného navádí, jak přistoupit blíž a otevřít obsah, který ho zajímá. Kalibrace nutná pro snímání gest proběhne bleskově, aniž to dotyčný zaregistruje.

V okamžiku, kdy poslední osoba odejde z dosahu zařízení, nosič opět ztichne a přepne se do úvodního režimu. Aplikaci lze snadno spravovat přes internet.

Kde lze GIMMO využít? Kdekoli v in-store či zvenku ve výloze!

Využití GIMMO virtual promotera může být různé- od prosté funkce zastavit kolemjdoucí a nalákat je do provozovny, po reálnou pomoc prodejním asistentům ve formě informačního servisu či navigace. Navíc virtuální asistent nemá pracovní dobu, takže je svěží po 24 hodin denně.

Promotér funguje na principu projekce na speciální fólii umístěné na skle. Výrobce nabízí dvě varianty – umístění fólie na sklo výkladní skříně nebo samostojně do prostoru. U obou variant je velmi jednoduše zajištěno kvalitní ozvučení.

Použitelnost je tedy široká, od jednorázových promo akcí až po dlouhodobé využití. Společnost Lego v Německu zakoupila větší množství nosičů, které pak nechává rotovat v rámci kampaně po prodejnách v celé zemi. Využití promotéra jim pravidelně generuje navýšení prodeje v dané provozovně.

V současné době asi největší projekt připravuje v Německu společnost Porsche, která bude promotery využívat dlouhodobě ve svých autosalonech.

 

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v dubnovém čísle Retail News…

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.