Innovation & Sustainability Awards ovládli Češi

Společnost Smurfit Kappa uspořádala 8. listopadu v hotelu Melia ve Vídni konferenci Smurfit Kappa Central Europe Innovation Day 2018. Součástí bylo předání ocenění vítězům soutěže Innovation & Sustainability Awards.

Soutěž Innovation & Sustainability Awards ovládli zástupci České republiky, kteří získali ze šesti ocenění celkem čtyři. V kategorii Innovation Awards obsadili dokonce všechna tři první místa.

Smurfit Kappa Central Europe Innovation Day je určen pro zákazníky z České republiky, Slovenska, Maďarska, Rakouska a Švýcarska. Nabitý program dne zahrnoval přednášky, prezentace projektů přihlášených do interní soutěže Innovation & Sustainability Awards a následné hlasování o nejlepší projekty. O vítězích rozhodovali přímo účastníci v sále.

Konferenci zahájil Georg – Dieter Fischer, CEO Corrugated Central Europe ve společnosti Smurfit Kappa, který kromě jiného zmínil význam udržitelnosti v obalovém průmyslu. Během odpolední konferenční části se poté účastníkům se svými zkušenostmi, vizemi a zajímavými tématy představili tři řečníci.

Carl Naughton, spisovatel, lingvista, pedagogický psycholog a kognitivní behaviorální terapeut se v prezentací Curiosity – Create passion for change zaměřil na důležitost kreativního myšlení. Nick Sohnemann, Future Candy CEO, hovořil o trendech v retailu v závislosti na rozvoji moderních technologií a boomu e-commerce. Prezentoval nové obchodní modely nebo sdílené využívání služeb v osobní dopravě. Arco Berkenbosch, viceprezident Innovation & Development ve společnosti Smurfit Kappa, představil návod, jak získat zákazníka, a také on se věnoval tématu udržitelnosti.

Ukázky z obalových trendů si mohli účastníci prohlédnout v přilehlé expozici, kde byly připraveny expertní koutky v oblastech obalů pro e-commerce, průmysl a retail. Mohli si nejen prohlédnout některá konkrétní řešení, ale dozvědět se i více o benefitech, která tato řešení firmám přinášejí v oblasti nákladů, prodejů nebo eliminaci rizik. K vidění byl i bar prezentující možnosti využití obalů bag-in-box spojený s ochutnávkou vín.

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v Retail News 12.2018…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *