POPAI Awards 2022 zná vítěze

Letošní ročník prestižní soutěže POPAI Awards ukázal, že se i ve složité době obor retailové komunikace vyvíjí pozitivně a že se kamenný obchod a in-store komunikace v nové éře retailu dostávají znovu na výsluní.

Odborná porota ocenila především originalitu a inovativnost, estetickou úroveň a design, kvalitu výrobního zpracování i vhodnost do prodejního prostředí. My vám přinášíme výběr těch naprosto nejlepších.

Soutěž proběhla v jednadvaceti kategoriích, přičemž mezi soutěžními projekty byly komunikační prostředky v retailu, prvky vybavení interiérů obchodů, komplexní store koncepty, inovativní a ekologicky šetrné in-store realizace a další. V samostatných soutěžních kategoriích soutěžily novinky z oblasti digitálních médií a integrované in-store kampaně.

Absolutní vítěz

Další ocenění: Cena za kreativitu, Nejlepší materiálová a technická inovace, vítěz kategorie Komplexní store koncepty – design prodejen
Název exponátu: The Streets: Flagship Bratislava
Přihlašovatel: Wellen


Foto: Dago
Název exponátu: Shop-in-shop Sensodyne Nourish
Ocenění: vítěz kategorie Drogerie, kosmetika
Přihlašovatel: DAGO


Foto: Dago
Název exponátu: Showroom/expozice Hisense
Ocenění: vítěz kategorie Elektronika, IT produkty
Přihlašovatel: DAGO


Foto: Moris design
Název exponátu: Prodejní stojan Super ZOO „Nasyptesi“
Ocenění: vítěz kategorie Prostředky pro služby podpory prodeje
Přihlašovatel: Moris design


Foto: Sprint-trading
Název exponátu: Paletové vystavení Xmass truck
Ocenění: Cena publika, vítěz kategorie Nealkoholické nápoje
Přihlašovatel: Sprint Trading

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v Retail News 12.2022…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.