9. ROČNÍK SEMINÁŘE UDRŽITELNOST PRO VÝROBU A OBCHOD – registrace zahájena!

Za dva měsíce, konkrétně 18. června se v prostorách Magenta Experience Center v Praze na Arkádách opět sejdeme na semináři Udržitelnost pro výrobu a obchod. Pro letošní, již 9. ročník jsme zvolili motto „Jak jsme pokročili“? Na jaká témata se letos můžete těšit?

Z programu vybíráme alespoň ochutnávku. Zahájení semináře se opět ujme společnost Ipsos s prezentací nabitou aktuálními výsledky výzkumů. Jak je na tom retail jako celek? Odpovědi přinese prezentace Svazu obchodu a cestovního ruchu. Společnost THIMM ukáže, jak lze doslova kouzlit s vlnitou lepenkou.

V kontextu letošního motta přinese program také několik case study z oblasti retailu a dodavatelů. Své strategie v oblasti udržitelnosti představí například Albert Česká republika, Danone nebo Coca-Cola.

Zajímat se budeme také o ESG Reporting. Jak reporting zpracovat a jak lze na něm vydělat? Odpovědi přinese společnost Green0meter.studio.

Tolik ukázka z programu. Podrobný program bude postupně uveřejňován na https://www.retailnews.cz/konference/udrzitelnost2024/, kde se můžete na seminář zároveň také zaregistrovat. Pro registraci můžete rovněž využít kontaktní mail: klanova@press21.cz.

 

Praha, 14. dubna 2024